Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"You go in that direction."

Μετάφραση:Εσύ πηγαίνεις προς εκείνην την κατεύθυνση.

0
πριν από 1 χρόνο

10 σχόλια


ntimosp

Μετέφρασα "πηγαίνεις σ΄εκείνη την κατεύθυνση". Γιατί το παίρνει λάθος;

3
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

Nikos994330

Πιθανόν για το "ν" στη λέξη "εκείνην". Θα το διορθώσουν όταν το δουν.

1
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

Niaouniaou

Πηγαίνετε προς αυτή την κατεύθυνση

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

konstantin424183

Αφού στα Αγγλικά το β ενικό και το β πληθυντικό είναι το ίδιο. Οπότε γιατί είναι λάθος η απάντηση μου;

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

dimstath

στη λιστα υπάρχει και η λέξη διεύθυνση και δεν είναι λάθος στα ελληνικά

0
Απάντησηπριν από 7 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Δεν είναι λάθος προφανώς, αλλά στα ελληνικά κάποιες φορές στις προτάσεις υπάρχει συγκεκριμένο νόημα (context). Δεν νομίζω πως η λέξη direction θα μπορούσε να μεταφραστεί ως διεύθυνση σε τέτοια πρόταση, μιας και go/move in a direction = πηγαίνω/κινούμαι προς μία κατεύθυνση. Η μόνη περίπτωση που θα έλεγα ότι μπορεί να και να ταίριαζε, θα ήταν σε μία πρόταση που έχει να κάνει με Μαθηματικά και ευθείες.

Εκτός αυτού, δεν μπορεί πάντα η μία λέξη να χρησιμοποιηθεί αντί της άλλης.

(Τα hints εχουν την μορφή λεξικού. Πράγμα που σημαίνει πως ακόμη κι αν δεν ταιριάζουν όλες οι μεταφράσεις σε μία συγκεκριμένη πρόταση, εμείς πρέπει να τις συμπεριλάβουμε όλες. Για παράδειγμα, σε μία πρόταση όπως η "I'm asking for directions", η λέξη directions θα είχε την έννοια των οδηγιών και όχι των κατευθύνσεων.)

0
Απάντησηπριν από 7 μήνες

ntimosp

Γιατί δε θα μπορούσε να εκληφθεί ως διεύθυνση (π.χ. σπιτού); Δεν λέμε κατευθύνομαι σ' εκείνη τη διεύθυνση ή ρωτάω για εκείνη τη διεύθυνση;

0
Απάντησηπριν από 7 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Όχι. Αυτού του είδους η διεύθυνση μεταφράζεται ως address. Ειδικά όταν πρόκειται για σπίτι.

0
Απάντησηπριν από 7 μήνες

ntimosp

Εντάξει, ευχαριστώ πολύ.

1
Απάντησηπριν από 7 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Παρακαλώ. ^.^

1
πριν από 7 μήνες