"You go in that direction."

Μετάφραση:Εσύ πηγαίνεις προς εκείνη την κατεύθυνση.

January 31, 2017

11 σχόλια


ntimosp

Μετέφρασα "πηγαίνεις σ΄εκείνη την κατεύθυνση". Γιατί το παίρνει λάθος;

January 31, 2017

Nikos994330

Πιθανόν για το "ν" στη λέξη "εκείνην". Θα το διορθώσουν όταν το δουν.

April 15, 2017

konstantin424183

Αφού στα Αγγλικά το β ενικό και το β πληθυντικό είναι το ίδιο. Οπότε γιατί είναι λάθος η απάντηση μου;

July 27, 2017

Niaouniaou

Πηγαίνετε προς αυτή την κατεύθυνση

June 16, 2017

dimstath

στη λιστα υπάρχει και η λέξη διεύθυνση και δεν είναι λάθος στα ελληνικά

December 27, 2017

Dimitra956826

Δεν είναι λάθος προφανώς, αλλά στα ελληνικά κάποιες φορές στις προτάσεις υπάρχει συγκεκριμένο νόημα (context). Δεν νομίζω πως η λέξη direction θα μπορούσε να μεταφραστεί ως διεύθυνση σε τέτοια πρόταση, μιας και go/move in a direction = πηγαίνω/κινούμαι προς μία κατεύθυνση. Η μόνη περίπτωση που θα έλεγα ότι μπορεί να και να ταίριαζε, θα ήταν σε μία πρόταση που έχει να κάνει με Μαθηματικά και ευθείες.

Εκτός αυτού, δεν μπορεί πάντα η μία λέξη να χρησιμοποιηθεί αντί της άλλης.

(Τα hints εχουν την μορφή λεξικού. Πράγμα που σημαίνει πως ακόμη κι αν δεν ταιριάζουν όλες οι μεταφράσεις σε μία συγκεκριμένη πρόταση, εμείς πρέπει να τις συμπεριλάβουμε όλες. Για παράδειγμα, σε μία πρόταση όπως η "I'm asking for directions", η λέξη directions θα είχε την έννοια των οδηγιών και όχι των κατευθύνσεων.)

December 29, 2017

ntimosp

Γιατί δε θα μπορούσε να εκληφθεί ως διεύθυνση (π.χ. σπιτού); Δεν λέμε κατευθύνομαι σ' εκείνη τη διεύθυνση ή ρωτάω για εκείνη τη διεύθυνση;

December 29, 2017

Dimitra956826

Όχι. Αυτού του είδους η διεύθυνση μεταφράζεται ως address. Ειδικά όταν πρόκειται για σπίτι.

December 29, 2017

ntimosp

Εντάξει, ευχαριστώ πολύ.

December 29, 2017

Dimitra956826

Παρακαλώ. ^.^

December 29, 2017

Raian172949

Πας η πηγαίνεις είναι το ίδιο πράγμα

March 25, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.