1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "You go in that direction."

"You go in that direction."

Μετάφραση:Εσύ πηγαίνεις προς εκείνη την κατεύθυνση.

January 31, 2017

14 σχόλια


ntimosp

Μετέφρασα "πηγαίνεις σ΄εκείνη την κατεύθυνση". Γιατί το παίρνει λάθος;


Nikos_Pap_69

Πιθανόν για το "ν" στη λέξη "εκείνην". Θα το διορθώσουν όταν το δουν.


konstantin424183

Αφού στα Αγγλικά το β ενικό και το β πληθυντικό είναι το ίδιο. Οπότε γιατί είναι λάθος η απάντηση μου;


Niaouniaou

Πηγαίνετε προς αυτή την κατεύθυνση


dimstath

στη λιστα υπάρχει και η λέξη διεύθυνση και δεν είναι λάθος στα ελληνικά


Dimitra956826

Δεν είναι λάθος προφανώς, αλλά στα ελληνικά κάποιες φορές στις προτάσεις υπάρχει συγκεκριμένο νόημα (context). Δεν νομίζω πως η λέξη direction θα μπορούσε να μεταφραστεί ως διεύθυνση σε τέτοια πρόταση, μιας και go/move in a direction = πηγαίνω/κινούμαι προς μία κατεύθυνση. Η μόνη περίπτωση που θα έλεγα ότι μπορεί να και να ταίριαζε, θα ήταν σε μία πρόταση που έχει να κάνει με Μαθηματικά και ευθείες.

Εκτός αυτού, δεν μπορεί πάντα η μία λέξη να χρησιμοποιηθεί αντί της άλλης.

(Τα hints εχουν την μορφή λεξικού. Πράγμα που σημαίνει πως ακόμη κι αν δεν ταιριάζουν όλες οι μεταφράσεις σε μία συγκεκριμένη πρόταση, εμείς πρέπει να τις συμπεριλάβουμε όλες. Για παράδειγμα, σε μία πρόταση όπως η "I'm asking for directions", η λέξη directions θα είχε την έννοια των οδηγιών και όχι των κατευθύνσεων.)


ntimosp

Γιατί δε θα μπορούσε να εκληφθεί ως διεύθυνση (π.χ. σπιτού); Δεν λέμε κατευθύνομαι σ' εκείνη τη διεύθυνση ή ρωτάω για εκείνη τη διεύθυνση;


Dimitra956826

Όχι. Αυτού του είδους η διεύθυνση μεταφράζεται ως address. Ειδικά όταν πρόκειται για σπίτι.


ntimosp

Εντάξει, ευχαριστώ πολύ.


Dimitra956826

Παρακαλώ. ^.^


Raian172949

Πας η πηγαίνεις είναι το ίδιο πράγμα


babisralli

in or to that direction?


Nikitas_L.

Εχω την ιδια απορια...


AthinPetro

Στα ελληνικά το τελικό ν μπαίνει όταν η επόνενη λέξη αρχίζει από κ, π, και τ

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.