"You go in that direction."

Μετάφραση:Εσύ πηγαίνεις προς εκείνη την κατεύθυνση.

πριν από 1 χρόνο

10 σχόλια


ntimosp

Μετέφρασα "πηγαίνεις σ΄εκείνη την κατεύθυνση". Γιατί το παίρνει λάθος;

πριν από 1 χρόνο

Nikos994330

Πιθανόν για το "ν" στη λέξη "εκείνην". Θα το διορθώσουν όταν το δουν.

πριν από 1 χρόνο

Niaouniaou

Πηγαίνετε προς αυτή την κατεύθυνση

πριν από 1 χρόνο

konstantin424183

Αφού στα Αγγλικά το β ενικό και το β πληθυντικό είναι το ίδιο. Οπότε γιατί είναι λάθος η απάντηση μου;

πριν από 1 χρόνο

dimstath

στη λιστα υπάρχει και η λέξη διεύθυνση και δεν είναι λάθος στα ελληνικά

πριν από 9 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Δεν είναι λάθος προφανώς, αλλά στα ελληνικά κάποιες φορές στις προτάσεις υπάρχει συγκεκριμένο νόημα (context). Δεν νομίζω πως η λέξη direction θα μπορούσε να μεταφραστεί ως διεύθυνση σε τέτοια πρόταση, μιας και go/move in a direction = πηγαίνω/κινούμαι προς μία κατεύθυνση. Η μόνη περίπτωση που θα έλεγα ότι μπορεί να και να ταίριαζε, θα ήταν σε μία πρόταση που έχει να κάνει με Μαθηματικά και ευθείες.

Εκτός αυτού, δεν μπορεί πάντα η μία λέξη να χρησιμοποιηθεί αντί της άλλης.

(Τα hints εχουν την μορφή λεξικού. Πράγμα που σημαίνει πως ακόμη κι αν δεν ταιριάζουν όλες οι μεταφράσεις σε μία συγκεκριμένη πρόταση, εμείς πρέπει να τις συμπεριλάβουμε όλες. Για παράδειγμα, σε μία πρόταση όπως η "I'm asking for directions", η λέξη directions θα είχε την έννοια των οδηγιών και όχι των κατευθύνσεων.)

πριν από 9 μήνες

ntimosp

Γιατί δε θα μπορούσε να εκληφθεί ως διεύθυνση (π.χ. σπιτού); Δεν λέμε κατευθύνομαι σ' εκείνη τη διεύθυνση ή ρωτάω για εκείνη τη διεύθυνση;

πριν από 9 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Όχι. Αυτού του είδους η διεύθυνση μεταφράζεται ως address. Ειδικά όταν πρόκειται για σπίτι.

πριν από 9 μήνες

ntimosp

Εντάξει, ευχαριστώ πολύ.

πριν από 9 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Παρακαλώ. ^.^

πριν από 9 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.