"Bizim tatilimiz var!"

Çeviri:Wir haben Ferien!

January 31, 2017

7 Yorum
Tartışma kilitli.


furkhan

Ferien önünde artikel olmamasının nedeni nedir? Ve bir artikele sahip mi? Artikele sahip olmayan isimler de var mı?


humetin

Wir haben den Urlaub (Kabul edilmiyor !)


SteffiBookworm

Urlaub wird meist nur im Singular verwendet, ❤❤❤ mit ❤❤❤ ohne Artikel. Wir haben Urlaub.
Wir buchen den Urlaub.


humetin

Es ist halt so... :)


humetin

Wann sind DIE Ferien ?


SteffiBookworm

Und Ferien gibt es nur im Plural ;-)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.