1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Vier rote Autos"

"Vier rote Autos"

Çeviri:Dört kırmızı araba

January 31, 2017

9 Yorum


mnrugur

ben ''4 kırmızı araba'' yazdım ama kabul etmedi


mcanerg

aynen 4 de kabul olmalı


furkhan

Burada kırmızı da mı çoğul oluyor araba ile birlikte?


unutmaz

almancada her şey gibi renklerinde yalın akkusativ dativ olmalarına das ile veya ein ile kullanılmasına göre durumları değişiyor. internetten bulup ezberlemek lazım


kinte_kunta

Araba yazsanda yanlis, arabalar yazsanda yanlis...uydu oldum


Sabri988408

"Dört kırmızı otomobil" i de kabul etmelisiniz. Araba, araç ve otomobil Türkçe de aynı yerlerde birbirinin yerine kullanılır.


CokunAydoa

4 kırmızı araba yazdım hata verdi. Dört kırmızı araba doğrusu. Saçmalık


derya631220

rakamı sayılarda algılamıştı


AliDeniz1919

dört sayı olarak yazılmayacak ben sayı olarak yazdım kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.