"The news"

Fordítás:A hír

March 3, 2014

10 hozzászólás


Attila44

Akkor ennek a többesszáma az egyesszáma is?:) One news. Ez jobb példamondat lenne.:)


KuruczTom

Na ezt így ember nem ejti: múúz


fectroll

Nem ám, sőt a gép sem így ejti.


Pekari666

Gyorsan tényleg moose :)


Budapest4

Az newspaper, nem?


Krisbaudi

Miért nem hírEK?


Imorth

Szerintem az is jó.


GyarmatiLajos

Újság-ot nem jelent?


Lenard07

azt is jelentheti hogy újak nem?


KovcsJzsef15

A "news" újságot is jelent, így azt is el kellene fogadni. Pl. a"What news? Mi újság" kifejezésben

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.