"Thenews"

Fordítás:A hír

4 éve

10 hozzászólás


Attila44

Akkor ennek a többesszáma az egyesszáma is?:) One news. Ez jobb példamondat lenne.:)

3 éve

KuruczTom

Na ezt így ember nem ejti: múúz

4 éve

fectroll
fectroll

Nem ám, sőt a gép sem így ejti.

3 éve

Pekari666

Gyorsan tényleg moose :)

3 éve

Krisbaudi
Krisbaudi

Miért nem hírEK?

2 éve

Imorth
Imorth

Szerintem az is jó.

2 éve

GyarmatiLajos
GyarmatiLajos

Újság-ot nem jelent?

3 éve

Budapest4

Az newspaper, nem?

2 éve

Lenard07

azt is jelentheti hogy újak nem?

1 éve

KovcsJzsef15

A "news" újságot is jelent, így azt is el kellene fogadni. Pl. a"What news? Mi újság" kifejezésben

9 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.