Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben onu tasarlarım."

Çeviri:I design it.

4 yıl önce

57 Yorum


iremeratil

neden create olmuyor

2 yıl önce

keremhan77

create bir şeyi üretmek, elle tutulur , kullanışlı hale getirmek, bir ürün oluşturma manasına gelir. Design ise -tasarlamak manasına gelir, yani proje, plan aşamasından bahsediliyor, ortada henüz bir ürün yok.

2 yıl önce

Coni56606

İts neden olmadı

2 yıl önce

OuzhanYILD

Çünkü ; He/She/İt de ' s ' takısı getirilir. I/You/We/They de olduğu gibi yazılır.

1 yıl önce

irem-su

I it design niye olmuyor?

1 yıl önce

Mustafa126287

özneden sonra fiil gelir sonra nesne kardeşim sıralama doğru olmak zorunda

2 ay önce

asaf543458

Evet

6 ay önce

BoraGonca

I design its olmasi gerekmezmi ozne I oldugu icin fiil s takisi almaz onu biliyom fakat it fiil degilki tek basina o ddmek oluyor its onu demek degilmi

1 yıl önce

bariner

I take design it neden olmuyor

3 yıl önce

Embesil

İki tane fiil yan yana olmaz çünkü, hem take kullanmışsın hem de design

3 yıl önce

havinolmez1

O öyle değil, I design it olcak. Yani take yok

2 yıl önce

ibrahimhal700604

Take kullanma değil mi

2 yıl önce

meerimfa

Take almak bence

2 yıl önce

ibrahimhal700604

Ondan dolayı öyle oluyor

2 yıl önce

furkan330635

it fiil olmz

2 yıl önce

ZeynelMust

Olmaz tabi ,take almak anlamın gardaş

2 yıl önce

KaanBostan

Desing in fiil olup olmadigina karar veremedim

1 yıl önce

ali520395

Bu kötüydü

11 ay önce

skate67141

I him/her desing niye olmuyor?

11 ay önce

Elifece908620

Ben I desing demiştim o olmuyomuuu

6 ay önce

trouble86115

"İ" yerine "me" neden olmadi?

1 ay önce

IMFIRST

"I am desing the it" yazdım kabul etmedi.

1 yıl önce

BarHocaolu

I plan it olmasi lazim

2 yıl önce

zlem118096

I to plan it olmasi gerekmiyor mu!?

2 yıl önce

emir48200

ı designed it neden olmuyor cümle geçmiş

2 yıl önce

simay2007

tasarlas also dress should I wear (:

1 yıl önce

FurkanKoca14

Sonsoruydu

1 yıl önce

140120655

İ design it neden olmuyo

1 yıl önce

akbalik35

ingilizce büyük harf i yok

1 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

Ben design yerine show koydum.

1 yıl önce

DogukanA24

I him design neden olmadı

1 yıl önce

batuhan634758

Çünkü ben onun tasarlarım anlamına gelir. Yani burda it kelimesi onu anlamına geliyor

1 yıl önce

Bilge655585

It e basiyorum basiyorum gitmiyo

2 yıl önce

havinolmez1

Aynen

2 yıl önce

beariq
beariq

/ı design this/ neden olmadı ?

2 yıl önce

dewar7

neden I draft it olmuyor

2 yıl önce

13H8tB

Cevabınızda yazım yanlışı var Diyor oysa yok

1 yıl önce

ASLIBAL0

I DESİGN İT YAZIYORUM YANLIŞ DİYOR DOĞRU CEVAPTA I DESİGN İT NE KADAR SAÇMA

1 yıl önce

NesliGezer

i design its olmaz mı

4 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

olmaz

4 yıl önce

Senane

Plan de olmasi gerekmiyor mu

4 yıl önce

SerdarYasar

I desing its olması gerekmıyormu it tek basına o oluyo onu demek ıcın its olmuyomuydu

3 yıl önce

Gizem_0123

Olmaz

3 yıl önce

ferdi48130

It= o ve onu oluyor.

2 yıl önce

iekrbk

G

2 yıl önce

alaGven1

I design him oluyo mu

2 yıl önce

EyllVarol

Him insanlar için kullanıldığı için olmamış olabilir. İnsan tasarlanmaz yaratmak Allah'a mahsustur :D

2 yıl önce

havinolmez1

Yok artık. Öyle olsaydı: ben o kızı tasarlarım olurdu

2 yıl önce

-Yusuf

Desing neden it in önüne geçiyor?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

İngilizcede daima önce özne, sonra fiil, sonra gerisi gelir. 7. seviyeye gelip hala bunu sorduğun için gerçekten ilk dersleri tekrarlamanı tavsiye ederim, kendi iyiliğin için

3 yıl önce

ferdi48130

Subject# verb# object# place# time.

2 yıl önce

NUR-ELA

I designed him olmaz mı

2 yıl önce

Joseph0107

I desing the it. Olabilir mi???

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir, nesne zamirinin (object pronoun) onune hicbir zaman the gelemez

4 yıl önce

bebe_e

I DESİGNED IT OLMAZ MI

3 yıl önce

DamlaKskin

Olmaz cunku gecmis zaman kullanmissin -ed.

3 yıl önce

busek

I plan it

3 yıl önce