"Ben onu tasarlarım."

Çeviri:I design it.

March 3, 2014

18 Yorum


iremeratil

neden create olmuyor

July 21, 2016

keremhan77

create bir şeyi üretmek, elle tutulur , kullanışlı hale getirmek, bir ürün oluşturma manasına gelir. Design ise -tasarlamak manasına gelir, yani proje, plan aşamasından bahsediliyor, ortada henüz bir ürün yok.

August 2, 2016

irem-su

I it design niye olmuyor?

August 6, 2017

Mustafa126287

özneden sonra fiil gelir sonra nesne kardeşim sıralama doğru olmak zorunda

July 7, 2018

BoraGonca

I design its olmasi gerekmezmi ozne I oldugu icin fiil s takisi almaz onu biliyom fakat it fiil degilki tek basina o ddmek oluyor its onu demek degilmi

April 2, 2017

Coni56606

İts neden olmadı

September 5, 2016

OuzhanYILD

Çünkü ; He/She/İt de ' s ' takısı getirilir. I/You/We/They de olduğu gibi yazılır.

December 15, 2016

Elifece908620

Ben I desing demiştim o olmuyomuuu

March 2, 2018

Anl870711

Sanırım Senin ki dizayn ederim dememek..

March 23, 2019

Anl870711

İt ekleyince ONU tasarlarım oluyor..

March 23, 2019

Anl870711

Demek

March 23, 2019

KaanBostan

Desing in fiil olup olmadigina karar veremedim

April 1, 2017

madamz97

"İ" yerine "me" neden olmadi?

August 3, 2018

eref557100

Yahu design yerine desing yazmisim yanlış kabul etti

October 31, 2018

farthest34

"i design him" kabul etti ama "him" yerine "it" mi kullanmalıyım?

November 5, 2018

LgsTatktik

I'll desing it değil mi ben mi yanlış biliyorum

December 18, 2018

LgsTatktik

I'll desing it olmuyor mu 9 senedir ingilizce görüyorum ben mi yanlış biliyorum

December 18, 2018

B.Neriman

Ben he yaptım kabul etmedi

June 17, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.