1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben onu tasarlarım."

"Ben onu tasarlarım."

Çeviri:I design it.

March 3, 2014

26 Yorum


iremeratil

neden create olmuyor


keremhan77

create bir şeyi üretmek, elle tutulur , kullanışlı hale getirmek, bir ürün oluşturma manasına gelir. Design ise -tasarlamak manasına gelir, yani proje, plan aşamasından bahsediliyor, ortada henüz bir ürün yok.


irem-su

I it design niye olmuyor?


Mustafa126287

özneden sonra fiil gelir sonra nesne kardeşim sıralama doğru olmak zorunda


Yusuf194261

Çünkü fiil design dır


BoraGonca

I design its olmasi gerekmezmi ozne I oldugu icin fiil s takisi almaz onu biliyom fakat it fiil degilki tek basina o ddmek oluyor its onu demek degilmi


Coni56606

İts neden olmadı


OuzhanYILD

Çünkü ; He/She/İt de ' s ' takısı getirilir. I/You/We/They de olduğu gibi yazılır.


BuseNur784014

Aynı şeyleri tekrar edip duruyor


KaanBostan

Desing in fiil olup olmadigina karar veremedim


Elifece908620

Ben I desing demiştim o olmuyomuuu


Anl870711

Sanırım Senin ki dizayn ederim dememek..


Anl870711

İt ekleyince ONU tasarlarım oluyor..


Fatmacakir1362

it = o /onu /şu anlamlarını da taşıyor yani sadece o değil


madamz97

"İ" yerine "me" neden olmadi?


r.a.i.n.b.o.w.s

Yahu design yerine desing yazmisim yanlış kabul etti


farthest34

"i design him" kabul etti ama "him" yerine "it" mi kullanmalıyım?


LgsTatktik

I'll desing it değil mi ben mi yanlış biliyorum


LgsTatktik

I'll desing it olmuyor mu 9 senedir ingilizce görüyorum ben mi yanlış biliyorum


B.Neriman

Ben he yaptım kabul etmedi


Engin978365

Duzeltkn hemen su ingilizcenizi lanetler


huriye832348

Sonundaki it kelimesini unutunca ayni yerde iki sefer yanlis yaptim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.