"Ben onu tasarlarım."

Çeviri:I design it.

4 yıl önce

19 Yorum


iremeratil

neden create olmuyor

2 yıl önce

keremhan77

create bir şeyi üretmek, elle tutulur , kullanışlı hale getirmek, bir ürün oluşturma manasına gelir. Design ise -tasarlamak manasına gelir, yani proje, plan aşamasından bahsediliyor, ortada henüz bir ürün yok.

2 yıl önce

irem-su

I it design niye olmuyor?

1 yıl önce

Mustafa126287

özneden sonra fiil gelir sonra nesne kardeşim sıralama doğru olmak zorunda

5 ay önce

asaf543458

Evet

9 ay önce

Coni56606

İts neden olmadı

2 yıl önce

OuzhanYILD

Çünkü ; He/She/İt de ' s ' takısı getirilir. I/You/We/They de olduğu gibi yazılır.

1 yıl önce

BoraGonca

I design its olmasi gerekmezmi ozne I oldugu icin fiil s takisi almaz onu biliyom fakat it fiil degilki tek basina o ddmek oluyor its onu demek degilmi

1 yıl önce

bariner

I take design it neden olmuyor

3 yıl önce

Embesil

İki tane fiil yan yana olmaz çünkü, hem take kullanmışsın hem de design

3 yıl önce

havinolmez1

O öyle değil, I design it olcak. Yani take yok

2 yıl önce

ibrahimhal700604

Take kullanma değil mi

2 yıl önce

KaanBostan

Desing in fiil olup olmadigina karar veremedim

1 yıl önce

ali520395

Bu kötüydü

1 yıl önce

skate67141

I him/her desing niye olmuyor?

1 yıl önce

Elifece908620

Ben I desing demiştim o olmuyomuuu

9 ay önce

trouble86115

"İ" yerine "me" neden olmadi?

4 ay önce

eref557100

Yahu design yerine desing yazmisim yanlış kabul etti

1 ay önce

farthest34

"i design him" kabul etti ama "him" yerine "it" mi kullanmalıyım?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.