1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She does not miss me."

"She does not miss me."

Fordítás:Ő nem hiányol engem.

March 3, 2014

22 hozzászólás


miskei

én ezt fordítva érzem. " nem hiányzik nekem".


motyi11

Az így hangzana: I do not miss her/him. (Talán könnyebb, ha úgy fordítod, hogy "nem hiányolom", vagy az adott példában: "Ő nem hiányol engem.")


Dia204275

Köszi! Igy màr èrtem én is.


SaaraHh1

"nem hiányzom" - nem jó?


csabicska

Ezt sikerült nekem is benézni. Igen "nem hiányol engem" Tehát Nem hiányzok neki.


Neogranormon

Szerintem meg igen :)


germanboy_

Nem hiányzom neki. Nem fogadja el. Mennyire mást jelent mint a z "ő nem hiányol engem"? 2019. Augusztus


kmetmari

Neki nem hiányzom - szerintem ez is helyes.


M21-

Én is így írtam: Nem hiányzik nekem. Szerintem ez is jó!


Gy.B.

Az angol mondatnak eléggé kötött a szórendje.

Alany + állítmány ...

Itt az alany a she. És ő "cselekszik", azaz a does not miss az rá vonatkozik.


agica_mail

Nekem hihetetlenül sokat segítenek a precíz, lényegretörő magyarázataid. Ilyenkor értem meg igazán az eddig tanultakat. Köszönöm.


aptg.gabi

sajna nem, mert pont a fordítottja a jó! Ő nem hiányol engem. magyarul : Nem hiányzom neki :)


LGabesz

Évek alatt se állt rá az agyam erre az angol ki hiányzik kinek dologra. Pont fordítva mondják, mint mi :)


Papa597437

ő nem hiányzik nekem


espontapon1

Azt honnan lehet tudni,hogy neki vagy nekem?


eminens2

Az angol - nagyon kötött - szórendből. 2018.11.25.


12annarovo12

Nem hiányzom neki? Ez is megfelel?


DnesGyrgy

igen, csak nem kérdőjellel...

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.