"She does not miss me."

Fordítás:Ő nem hiányol engem.

March 3, 2014

19 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

miskei

én ezt fordítva érzem. " nem hiányzik nekem".

March 3, 2014

motyi11

Az így hangzana: I do not miss her/him. (Talán könnyebb, ha úgy fordítod, hogy "nem hiányolom", vagy az adott példában: "Ő nem hiányol engem.")

March 7, 2014

miskei

kössz

March 7, 2014

Dia204275

Köszi! Igy màr èrtem én is.

August 29, 2017

SaaraHh1

"nem hiányzom" - nem jó?

April 2, 2014

timi839

Elfogadja

April 24, 2014

csabicska

Ezt sikerült nekem is benézni. Igen "nem hiányol engem" Tehát Nem hiányzok neki.

March 31, 2014

Neogranormon

Szerintem meg igen :)

December 28, 2015

germanboy_

Nem hiányzom neki. Nem fogadja el. Mennyire mást jelent mint a z "ő nem hiányol engem"? 2019. Augusztus

August 10, 2019

kmetmari

Neki nem hiányzom - szerintem ez is helyes.

September 2, 2014

M21-

Én is így írtam: Nem hiányzik nekem. Szerintem ez is jó!

September 6, 2014

Gy.B.

Az angol mondatnak eléggé kötött a szórendje.

Alany + állítmány ...

Itt az alany a she. És ő "cselekszik", azaz a does not miss az rá vonatkozik.

November 10, 2014

agica_mail

Nekem hihetetlenül sokat segítenek a precíz, lényegretörő magyarázataid. Ilyenkor értem meg igazán az eddig tanultakat. Köszönöm.

January 6, 2016

aptg.gabi

sajna nem, mert pont a fordítottja a jó! Ő nem hiányol engem. magyarul : Nem hiányzom neki :)

September 8, 2014

LGabesz

Évek alatt se állt rá az agyam erre az angol ki hiányzik kinek dologra. Pont fordítva mondják, mint mi :)

November 12, 2017

Papa597437

ő nem hiányzik nekem

January 9, 2018

espontapon1

Azt honnan lehet tudni,hogy neki vagy nekem?

March 18, 2018

eminens2

Az angol - nagyon kötött - szórendből. 2018.11.25.

November 25, 2018

12annarovo12

Nem hiányzom neki? Ez is megfelel?

June 17, 2019

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.