"I still see her."

Fordítás:Még mindig látom őt.

March 3, 2014

17 hozzászólás


aptg.gabi

Mindig látom őt. -miért nem jó?

March 3, 2014

Lyzbet

A „still” inkább arra utal, hogy eddig a pillanatig nem történt meg valami, illetve folyamatban van

Jelentése : "még mindig", "még most is" (tehát valami még mindig folyamatban van):

It's still snowing. Még mindig esik a hó.

I will be there at your side to remind you how I still love you

Ott leszek melletted, hogy emlékeztesselek, mennyire szeretlek még mindig

Szerintem azt, hogy „mindig „ az angolban inkább az „always”-al fejezik ki,ami egy szokásos ismétlődő cselekvésre utal (én ezt tapasztaltam).

Néhány példa rá :

My dog is always greeting me in a friendly way. (A kutyám mindig nagyon barátságosan üdvözöl.)

My neighbour is always making noise (A szomszédom mindig zajong)

He always tells good stories. (Mindig jó történeteket mond/mesél.)

You are always asking the same questions, I am fed up = Mindig ugyanazokat a kérdéseket teszed fel, már elegem van.

March 4, 2014

aptg.gabi

köszi a segítséget! :)

March 4, 2014

Lyzbet

Szívesen:)

March 4, 2014

serq1

köszii

May 8, 2014

M.Kata

Erre én is kíváncsi lennék!

March 3, 2014

csurki

Latom öt meg mindig. Mi ezzel a baj?

May 29, 2015

Solt101

Kérdés! Még mindig nézem őt! Hogyan írom? (I still watch her. ) Előre is köszönöm a segítséget!

July 4, 2016

Korondyolga

Kérdés:látom őt , de honnan jött a még....köszi

June 9, 2017

zeniwolf

Számomra is zavaró a még mindig forditás. Szerintem a still jelentése a "még is,annak ellenére ". A mondat számomra annyit jelent hogy " még is látom" (annak ellenére hogy sötét van ) persze ezt nem fogadta el.

November 11, 2017

zeniwolf

Magamnak válaszolok.Valóban lehet"még mindig" a jelentés. Jobban utána néztem. Kötőszóként "mégis".

November 11, 2017

szabino2

Miért nem jó

March 2, 2018

EszterLakatos

"Still" nem lehet tisztán érteni

June 18, 2019

ocsi77

Ez gyökér. Egyszer ő kéri hogy mindig máskor meg fordítva. Káosz. Hogy tanuljam meg?

March 13, 2014

Marko533225

Nincs ott az always szó......

December 23, 2015

MnikaKalsz

Még mindig nézem őt??? Miért nem jó a "nézem" ???

October 14, 2015

brigg3

Az 'look' lenne.

October 26, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.