Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Truth is important."

Переклад:Правда важлива.

1 рік тому

6 коментарів


Yablunka

"Правда - це важливо" так само мало би підходити, повідомила, може додадуть

1 рік тому

Khlivnyuk

не сподівайся

11 місяців тому

Khlivnyuk

і знову на ті ж граблі.

7 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Заглянув у словник і переконався, що important може бути лише прикметником (a - adjective), а не прислівником (adv - adverb). Так що не додадуть.

4 місяці тому

Victor_Sulik

Чому "правда Є важлива" невірно?

7 місяців тому

SergiyMarc

Платон мені друг, але істина дорожча :)

3 місяці тому