"They have to come today."

Fordítás:Ma kell jönniük.

March 3, 2014

33 hozzászólás


Pifta

a "Jönniük kell ma" miért helytelen?

March 3, 2014

Nymeria78

ezt én is szeretném tudni.... :(

March 3, 2014

cslevente

jelentsétek

March 10, 2014

tsutsok

Nekem sem fogadta el. Én jelentettem is.

April 9, 2014

fectroll

Nem kell félni, nem fog fájni! Már rájött a bagoly, hogy helyes, ugyanis magyarban nincs kötött szórend.

January 30, 2015

zsalica

MEG ÉN IS SZERETNÉM TUDNI. NAGYON BOSSZANTÓ, HOGY ROSSZNAK ITÉLTE EZT A VÁLASZT

May 11, 2014

andiamo.avanti

Mert az igével kezdted a mondatot.

January 6, 2015

bgdssusu

Mert ez béta, mert társadalmi munkában csinálják, mert meg kell köszönni, hogy egyáltalán van...

Ezek a megszokott válaszok. Válasszatok ki egyet.

De ha engem kérdeztek, akkor azért, mert ezek a szinten már minden második feladatuk szar...

És nem mi tanulunk angolul, hanem őket tanítjuk magyarra. Társadalmi munkában....

March 6, 2014

Mamemimomu73

Van benne igazság...

April 5, 2014

evairenpinter

Pontosan azért nehéz nyelvet tanulni, mert az egyik nyelv ilyen, a másik meg olyan. Amikor csak tehetem igyekszem követni az angol mondatot, hogy ráhangolódjam az angolra. Mit érek vele, ha költői magyar fordítást adok, s angolul meg képtelen vagyok megszólalni. Vagy ti már egyszerre tudtok a két nyelven gondolkodni?

April 2, 2016

rRcJmAeL

Mi a baja?A jo választ sem fogadja el...Ma kell jönniük...

April 12, 2017

Zsuzsi6

"ma jönniük kell" ez sem volt jó, pedig csak a sorrend más.

March 13, 2014

aratoklari

Jönniük kell ma.- szerintem jó

March 18, 2014

ACHILLE46

"nekik ma kell jönni" nem fogadta el, pedig a jönni és jönniük ebben a kontextusban ugyanazt jelenti. vagy nem?

March 21, 2014

barnak01

Csatlakozom a klubhoz :-( " Ma jönniük kell" hibás fordítás a jó megoldás " Ma kell jönniük" Ez van jelentettem

April 24, 2014

gyjuli

Jönniük kell ma. Ez miért nem jó? Ugyanaz

April 26, 2014

nandor.nag

Szórend eltérések-különbözőségek sokszor nehezítik a tanulást. Jelentem, tán a követőknek már elfogadja.

May 4, 2014

xerikata

megjönniük?

June 29, 2014

aptg.gabi

Jelentsétek!

July 5, 2014

fugedizs

ez is hibás, sajnos a sokadik

July 4, 2014

aptg.gabi

Jelentsétek!

July 5, 2014

fugedizs

jönniük kell ma :)

July 4, 2014

aptg.gabi

Jelentsétek!

July 5, 2014

Unauna1

"Nekik ma kell jönniük" nem jó. Most már nagyon fárasztó ez a sok hiba és a helyes alternatívák hiánya a rendszerben. Írnom kell a "hibákat", hogy újra kezdve eltaláljam mivel juthatok tovább.

July 16, 2014

aptg.gabi

hát sajna! :)

July 17, 2014

Unauna1

Ezzel együtt is nagyon kedvelem a Duolingót! Örülök, hogy véletlenül rátaláltam.

July 18, 2014

vaPatakfal
March 1, 2018

krisztinabeata

Azt írtam, hogy el kell jönniük na (elírás volt) és nem azt írta ki, hogy van egy elírás a valaszomban, hanem helytelennek ítélte

March 8, 2015

DoraParkanyi

Őnekik el kell jönniük ma??

September 18, 2016

Harga

Nekem az összes közül Duo megoldása a legszimpatikusabb, érdemes megjegyezni. ("Ma kell jönniük.")

August 16, 2018

pumazsu

ezek szerint nem csak én látom azt, hogy kákán is csomót keresnek

April 6, 2017

Vladiwoody

Hi

November 19, 2017

Barnus14

Hát.hát?

November 20, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.