A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He has many history books."

Fordítás:Sok történelemkönyve van.

4 éve

7 hozzászólás


nagyenyed

a history book nem jelent történelmi témájú könyvet, vagy történelmi könyvet?

4 éve

ZsubiPhoto

De, igen. Szerintem is. :)

4 éve

nagyenyed

Akkor valaki jelentse hibának, aki arra jár! Ne vegyenek el több szivecskét:)

4 éve

vasvariistvan

Már elfogadja.

6 napja

csabesz3

A box és a books kimondva sem egyforma, ennek ellenére "boksz"-ot lehet érteni a "buksz " helyett, idegesítő!!!

1 éve

CsabaBujdo1

Ezt meg a lassitottbol sem sikerult elsore ;-)

1 éve

Imre730628

Same! Ez vacak!

1 éve