A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Add ide a tésztát!"

Fordítás:Pass the pasta!

0
4 éve

12 hozzászólás


FabiantTimea

Please, give me the pasta? miért nem? Túl kedves vagyok? :D

16
Válasz3 éve

Maminti.
Maminti.

Nekem beszélni kellett, azt mondtam: Give me the pasta. Továbbléphettem, de ezt a "Pass the pasta"-t nem értem! Megmagyarázná valaki?

1
Válasz4 éve

imiimi1

A pass szónak rengeteg jelentése van. Például az is, hogy átad, továbbad. A fociban is a passzolás szó a pass-ból ered. Magyarul is mondanak olyat, hogy például: "passzold ide a sót". Remélem így érthető, hogy a "pass the pasta" miért jó :)

31
Válasz14 éve

csocsa

Inkább passzold ide a sört.;-)

7
Válasz2 éve

Maminti.
Maminti.

Köszi, értem. Nem is gondoltam, hogy rossz a mondat, csak nem tudtam a tésztához passzolni a "pass"-t. :D

3
Válasz4 éve

Tomi20549

Például egy fojosòn egy srác szólt nekem mert nem fért el az öltözőben, LET ME PASS THROUGH. Azt szerette volna mondani, hogy had prèseljem àt magam.

0
Válasz1 éve

Korondyolga

hát ronda kitalálás....beszéljünk szépen OK puszi Ági

0
Válasz11 hónapja

johalasz46

Hát, ugyanigy jártam, de lehagytam a "me" szót. Ezért Önnek van igaza. A duó verziója viszont elég nyers lenne igy: passzold át a tésztát...A duó azt kérte: add ide (nekem), tehát szerintem az a jó forditás, amit Ön irt.

0
Válasz1 éve

malackutya

Passzold ide a tesztat. :-)

0
Válasz1 hónapja

Armadillo3

Oké, h pass-al "tervezte", de a give-et is elfogadhatná. Szerintem legtöbbünknek a give jut eszébe először.

0
Válasz2 éve

ysexdrcft

Most sem értem, miért így kell ezt írni!!!!ysexdrcft

0
Válasz1 éve

Korondyolga

hát ez nem tisztességes, miért give me pass......miért nem jó...csak A PASS PARASZT MÓDRA....légyszi megírni OK. PUSZI Ági

0
Válasz11 hónapja