"die Jungen"

Çeviri:Oğlanlar

February 1, 2017

10 Yorum
Tartışma kilitli.


PervinBayr1

Düzgünce söylemiyor sonrada yanlış olarak kabul ediyoryahu!


AtaNicholasWalt

Erkek çocuğu da kabul edilmeli oğlanla eş anlamlıdır.


GUMBULLMOSLAK

Die jungen demiyır sadece jungen diyor


Mert7334

Benimkinde can yenilenmiyor


korkmazsena34

Erkek çocuk sayilmaz mi ya aaaaa


ZehraMazi1

Hayır sayilmiyo


ervaunverr

''oğlan'' olması gerekmiyor mu ?


emresenturk55

Die jungen yerine der jungen demesi gerekmiyor muydu, die-- kadın/bayan için kullanılmıyor muydu


smail367128

Erkek oğlan ne fark eder ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.