A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The foundations of the houses are not wooden."

Fordítás:A házak alapjai nem fából vannak.

0
4 éve

8 hozzászólás


zsmod

Nem lehet hogy ugyan azt jelenti? Nem fából vannak a házak alapjai. Csak a szórend más.

4
Válasz4 éve

Harga
Harga

Jelezd.

2
Válasz4 éve

hb433
hb433

biztos jo temakorben van ez a mondat az emberek masodik leckejenel?

0
Válasz4 éve

silas87

Szerintem a foundation szó alapítvány jelentése miatt van ebben a leckében. De ahogy látom, ha egy szónak több jelentése is van, akkor a program igyekszik bemutatni mindegyiket, még akkor is, ha azok nem illenek az adott leckébe.

4
Válasz4 éve

Adam1978
Adam1978
Mod

Énszerintem is ezért van itt.

1
Válasz4 éve

aptg.gabi

mindenesetre érdekes :)

0
Válasz4 éve

krampi97

Az előzö feladatsorban, amikor angolra kellett fordítani, én wooden t írtam és hibásnak vettétek!

0
Válasz4 éve

aptg.gabi

én tutter, hogy nem! :) Bárminemű problémád van, amin változtatni szeretnél (a duo-val kapcsolatban) a HIBA JELENTÉS-nél teheted meg! Itt "csak" egymás közti beszélgetések vannak. üdv gabi

0
Válasz4 éve