A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The cat drinks your milk."

Fordítás:A macska issza a tejed.

0
4 éve

17 hozzászólás


LastDave

A pussy inkább valami mást jelent, higgy nekem ;)

2
Válasz3 éve

L_Zoli

Ezt minden férfi tudja :)

0
Válasz1 éve

VassErzsbe

A macska tejedet issza. Miért nem jó fordítás?

1
Válasz4 éve

reka0725

nem tudom, de nekem nagyon hiányzik ebből a mondatból az a "szó"

0
Válasz4 éve

Biuska12

mert hülyék

0
Válasz2 éve

GrbeTams

Én ezt irtam és nem fogadta el

0
Válasz4 éve

FerencBerei

Kivételesen jol irtam, de most, néztem a táblázatott, honnan tudjam hogy te tejed, vagy a ti tejetek? Mert ugyan igy your! És ezvan önállo birtokosban is.

0
Válasz4 éve

Greti091101

Ezt a mondat értelméből kell kikövetkeztetni

1
Válasz4 éve

fafeju

Borzadzto neha a szavak kiejtese a programban... sokszor nincs koszonoviszonyban sem a leirt szoveg a program altal kimondottal

0
Válasz4 éve

tasnadycsongor

Azt írtam hogy a cica megissza a tejed, ez rossz. A jó válasz az, hogy a macska megissza a tejed.

0
Válasz4 éve

sanya200

Hát mert angolban nincs olyan hogy cica csak macska van,az hogy a magyar nyelvben van egy ilyen szó is ami ugyanazt jelenti attól móg angolba csak a cat marad :)

0
Válasz3 éve

nagywywy

De van, a kitty és a pussy jelent inkább cicát.

0
Válasz3 éve

cukinyuszi1

De van cica mert én is azt irtam és jó volt

0
Válasz2 éve

LastDave

Miért akadtok ki a cicán? Mindig is a macskát fogadta el, a cica nekem meg eszembe sem jutott. Az macska. Ahogyan a dog sem blöki -.-

0
Válasz3 éve

Biuska12

a macska megissza a tejedet. ebben mi a rossz??? :/

0
Válasz2 éve

datolya

Miért nem fogadta el azt hogy a macska iszik a tejedböl?

0
Válasz2 éve

kira819835

Nem adom oda a tejem!

0
Válasz2 éve