"The cat drinks your milk."

Fordítás:A macska megissza a tejed.

3/3/2014, 12:28:21 PM

17 hozzászólás


LastDave

A pussy inkább valami mást jelent, higgy nekem ;)

2/8/2015, 5:33:26 PM

L_Zoli

Ezt minden férfi tudja :)

3/22/2017, 1:41:06 PM

VassErzsbe

A macska tejedet issza. Miért nem jó fordítás?

3/3/2014, 12:28:21 PM

reka0725

nem tudom, de nekem nagyon hiányzik ebből a mondatból az a "szó"

3/8/2014, 7:40:19 PM

Biuska12

mert hülyék

12/8/2015, 4:55:43 PM

GrbeTams

Én ezt irtam és nem fogadta el

3/23/2014, 9:05:40 AM

FerencBerei

Kivételesen jol irtam, de most, néztem a táblázatott, honnan tudjam hogy te tejed, vagy a ti tejetek? Mert ugyan igy your! És ezvan önállo birtokosban is.

4/15/2014, 10:50:01 PM

Greti091101

Ezt a mondat értelméből kell kikövetkeztetni

4/19/2014, 4:16:09 PM

fafeju

Borzadzto neha a szavak kiejtese a programban... sokszor nincs koszonoviszonyban sem a leirt szoveg a program altal kimondottal

5/23/2014, 6:11:20 AM

tasnadycsongor

Azt írtam hogy a cica megissza a tejed, ez rossz. A jó válasz az, hogy a macska megissza a tejed.

6/24/2014, 4:35:05 PM

sanya200

Hát mert angolban nincs olyan hogy cica csak macska van,az hogy a magyar nyelvben van egy ilyen szó is ami ugyanazt jelenti attól móg angolba csak a cat marad :)

9/1/2014, 1:29:21 PM

nagywywy

De van, a kitty és a pussy jelent inkább cicát.

9/7/2014, 9:28:58 PM

cukinyuszi1

De van cica mert én is azt irtam és jó volt

2/14/2016, 8:08:57 AM

LastDave

Miért akadtok ki a cicán? Mindig is a macskát fogadta el, a cica nekem meg eszembe sem jutott. Az macska. Ahogyan a dog sem blöki -.-

2/8/2015, 5:34:45 PM

Biuska12

a macska megissza a tejedet. ebben mi a rossz??? :/

12/8/2015, 4:55:14 PM

datolya

Miért nem fogadta el azt hogy a macska iszik a tejedböl?

1/23/2016, 6:37:16 PM

kira819835

Nem adom oda a tejem!

3/16/2016, 3:52:41 PM
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.