1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ein Mann isst das Brot."

"Ein Mann isst das Brot."

Çeviri:Bir adam ekmeği yiyor.

February 1, 2017

5 Yorum


humetin

Ein Mann isst EIN Brot = (Herhangi)Bir adam bir ekmek yiyor.


Bigo660

bir adam ekmeği yiyor ile ekmek yiyor arasında ne fark var?


Engincan482763

Artikel kullanırsa belirtmiş olur belirli bir ekmeği yiyor eğer artikel kullanmadaydı rastgele bir ekmeği yiyecekti


kromna74

Ekmek degilde ekmegi oldugunu nasil anlayacağız? ?


Ecemzyurt

kelimenin önünde artikel varsa oradan anlaşılıyor, ekmek olması için ein olması gerek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.