"The majority has the same shoes."

Traducere:Majoritatea are aceiași pantofi.

March 3, 2014

6 comentarii


MariusLung6

Majoritatea au si nu "are"

February 24, 2019

Vlad865759

La discutie ati postat varianta corecta-aceiasi pantofi dar cand amdat raspuns ,ati postat acelasi .E gresit, a cata oara ,va implor ,invatati-ne engleza si nu romana.


mihaela_bota

Cred ca este corect: Majoritatea are aceiasi pantofi. aceiasi - plural masculin (doi pantofi)


fantomitzah

Corectat, mersi!


Fabi17955

Da asta voiam sa spun si eu


Cosmin15Mate10

„Same” înseamnă: „același, aceeași, aceiași, aceleași”?

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.