1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They write for a cultural ne…

"They write for a cultural newspaper."

Fordítás:Egy kulturális újságba írnak.

March 3, 2014

19 hozzászólás


Bambuc

Én azt írtam, hogy ......újság számára , és nem fogadta el. Kell nekem szépen fogalmazni!☺


MezeiAnna

Én ugyanezt írtam és ez magyarul elfogadott ugyanolyan értelmű mondat. Lehet, hogy nekünk egy kis magyart kéne gyakoroltatni? ;-)))


koroknyai

Ha kulturalis ujsagba irnak,akkor szerintem: They write in the cultural newspaper.


Gizus123

Az nem lehetséges jelentés, hogy "ők egy kulturális újságért irnak"? (pl. egy kiadónak...


Gizus123

Azt sem fogadja el, hogy "egy kulturális lapba írnak", pedig magyarul sokszor használjuk az újság helyett a lap szót....


fectroll

Mert a newspaper azt jelenti, hogy újság, semmi más egyebet.


misjoc

A magazin szót sem fogadja el


fectroll

Mert a newspaper azt jelenti, hogy újság, semmi más egyebet.


nagy.laxi

kultúrális újságnak. Ez miért nem jó?


fectroll

"Írnak egy kulturális újságnak." ezt nekem elfogadta.


Pali924025

"You are welcome!" Vagyis "You're welcome" Avagy "Szívesen!" Apici2 csak javította Fectroll-t.


pannonos

napilapot sem fogadott el (újság helyett)


koroknyai

Egy kulturalis ujsagnak irnak-elfogadta


Katica642602

"ők írnak egy kulturális újság részére" - nem fogadja el. A megoldásban ugyan ez van a "számára" szóval, ami a részére szinonimája. Lehetne ezt is elfogadni?


Mria795705

Ne hülyéskedjen már megint, már közöltem, hogy magyar nyelvben nem számít a szórend.


Hajdusec

Helytelen magyar mondat....ban vagy nak írnak....


koroknyai

Egy kulturalis ujsagba irnak-They write in the cultural newspaper. Egy kulturalis ujsagnak irnak-They write for a cultural newspaper. -in egyik jelentese ba,be-ban-ben eloljaro amit mi magyarok a szo vegere teszunk a ragot ,az English a szo elejere rakja a ragot.For jelentese:-ert,mert,miatt. Szovegkornyezetben dol el,hogy mi jo forditas.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.