1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The man pays."

"The man pays."

Fordítás:A férfi fizet.

March 3, 2014

9 hozzászólás


Noxi100

A férfi fizet nem az ember


Gy.B.

A "man" jelent embert is.

He's our man. - A mi emberünk.

Még a google bűnrossz fordítója is második helyen hozza az "ember" jelentést.

https://translate.google.com/?hl=en#auto/hu/man

Szóval az embert is jó kellene hogy legyen.


Kittii13

Miert van az hogy mind a 3x ugyan ugy mondtam ki de csak harmadhara fogadta el?!


Torpilla89

Miért nem jó az hogy " A férfi kifizet." ?


Kecske382839

Hiába mondom ki ugy ahogy kell nem jó


RoadGuard

Én a man-t men-nek értettem! Egyedül vagyok ezzel?


RbertDr.St

A jó választ írtam szó szerint, és nem fogadja el.

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.