"Wearegoingtofollowyou."

Übersetzung:Wir werden dir folgen.

Vor 4 Jahren

5 Kommentare


Scharing
Scharing

Hoi Freek, Wir werden dir folgen. Wir werden euch folgen. Wir werden Ihnen folgen. (formal, singular and plural)

Ik zal jij volgen. Doei.

Vor 3 Jahren

FreekVerkerk
FreekVerkerk

Ik zal jou volgen :) bedankt.

Vor 3 Jahren

pentaan
pentaan

Hoi Scharing,
Omdat je nu tinycard-decks maakt voor "Nederlands voor Duits sprekenden" is de website https://nubeterduits.nl misschien interessant voor je.
Hier kun je lezen waarom Nederlanders denken dat iets acusive (vierde naamval) is, terwijl een Duitser het schrijft in dative (derde naamval) https://nubeterduits.nl/website/index.php?pag=164

Vor 1 Jahr

Scharing
Scharing

Hoi Freek, ken jij al de vertaling-website "translatihan.com". Misschien hebt je zin het te proberen! Ik zal me verheugen, je daar te ontmoeten. Grootjes

Vor 1 Jahr

Apsa25
Apsa25

"Wir werden dich verfolgen" - was ist falsch?

Vor 2 Monaten
Lerne Englisch in nur 5 Minuten am Tag. Kostenlos.