1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "O susamış, ama içmez."

"O susamış, ama içmez."

Çeviri:Er hat Durst, doch er trinkt nicht.

February 2, 2017

15 Yorum


sydsengul

Doch yerine aber olmaz mı


RafaelYTAboneol

aber la doch ayni Kelime


1den6yakadar

Değil. Doch genelde bilakis anlamına geliyor. Ama anlamına da geldiği çok oluyor. Bu örnekte ama anlamına daha yakın halde kullanılmış. Doch yerine ama da kullanılıyor olmalıydı.


MustafaKIL347179

Benim cümlem "Er hat Durst,aber er trinkt nicht."doğru kabul etti.


Alisa2487

Aber neden kullanılmamış


Billyjin5

" aber" veya "doch " kelimesini kullanabilirsin sorun yok


Alisa2487

Neden doch kullanılmış. Olumsuz olması için nicht kullanılmış zaten. Biri açıklayabilir mi


SteffiBookworm

"Doch" veya "aber", ikisi de burada kullanılabilir.


Billyjin5

Er hat durst = O susamis Er trinkt nicht = içmez/içmiyor O susamiş "ama/hayır/bilakis" içmez/içmiyor Yani " O susamiş ama içmiyor " :)


Efecan196690

Neden sie değil de er?


1den6yakadar

Aber ne boka yarıyor? Ulan bir alıştırma yapayım dedim sayısız bugla karşılaştım. Bir insanın her doğrusuna yanlış denir mi yahu! Geri verin benden aldığınız zamanı ve şevki, geri verin yanlış diye beynime yerleştirdiğiniz doğruları!


RafaelYTAboneol

doch Ama demek yani doru kelimeyi koymuslar ama evet oraya aber de gide bilir birazcik yanlislari var insanlar yanlis bilgiler veriolar ve zor tarafdan ogretiolar bunun k olay yanlarida var


1den6yakadar

Bir ara sayısız geri bildirimle sayısız yanlış kabul edilen doğru opsiyon eklemiştim siteye. O dönemlerden birinde yazmışım demek. site harbiden çok geriyordu. Peki ne yaptım? Almanca kısmını bıraktım. İngilizce üzerinden başarımları kazanıp yine İngilizce üzerinden başka dilleri öğreneceğim. Türkçe kısmı maalesef tam bitmiş değil halen daha.


semra965401

Obwohl er durst hat,trinkt er nicht


ztrk915163

Bu bağlaçlar konusunda çok fazla hata var. Raporlara bir bakan olsa iyi olur. Dil öğrenirken sinir krizine girmeyelim.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.