Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadın bir şapka yapar."

Çeviri:The woman makes a hat.

0
4 yıl önce

8 Yorum


GizemnurBozkurt

Neden the .. burda kadinin belirtili oldugunu nerden anliyicaz ki herhangi bi kadinda olamaz miydi

3
Cevap ver13 yıl önce

murat962

öneri cümlesinde "yapar" kelimesi için "does" kullanılmış. hataya yönlendirme var. ilk cevabım "the woman makes a hat." şeklindeydi.

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ipuclari cumlelere ozel degil, genel.

0
Cevap ver4 yıl önce

UmranAskinAydin

The womam wears a hat neden olmuyor ki?

0
Cevap ver3 yıl önce

JoshTurfin
JoshTurfin

The woman wears a hat "Kadın bir şapka takıyor." demek. "Takmak" değil "Yapmak" fiilini kullanmalısın bu cümlede.

0
Cevap ver3 yıl önce

cerrahgc

'the woman wears a hat' neden yanlış, neden make gerekiyor

0
Cevap ver3 yıl önce

mehmetalimersin

Cevabi jash vermiş yukarı bakabilirsin

0
Cevap ver2 yıl önce

pyloth

Sapka takar diye okudum :)

0
Cevap ver2 yıl önce