1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kadın bir şapka yapar."

"Kadın bir şapka yapar."

Çeviri:The woman makes a hat.

March 3, 2014

8 Yorum


GizemnurBozkurt

Neden the .. burda kadinin belirtili oldugunu nerden anliyicaz ki herhangi bi kadinda olamaz miydi


murat962

öneri cümlesinde "yapar" kelimesi için "does" kullanılmış. hataya yönlendirme var. ilk cevabım "the woman makes a hat." şeklindeydi.


Selcen_Ozturk

ipuclari cumlelere ozel degil, genel.


UmranAskinAydin

The womam wears a hat neden olmuyor ki?


JoshTurfin

The woman wears a hat "Kadın bir şapka takıyor." demek. "Takmak" değil "Yapmak" fiilini kullanmalısın bu cümlede.


cerrahgc

'the woman wears a hat' neden yanlış, neden make gerekiyor


mehmetalimersin

Cevabi jash vermiş yukarı bakabilirsin


pyloth

Sapka takar diye okudum :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.