"Ben babama saygı duyarım."

Çeviri:I respect my father.

March 3, 2014

10 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

incikin_

Edatla kullanılan bazı fiiller:

Look for x = x'i aramak

Look at x = x'e bakmak

Wait for x = x'i beklemek

Speak to x = x'le konuşmak

Talk to x = x'le konuşmak

Listen to x = x'i dinlemek

Belong to x= x'e ait olmak

Arrive at /arrive in x= x'e varmak

Depend on x= x'e bağlı olmak

Ask for x =x'i rica etmek

consist of x =x'den oluşmak

focus on =x'e odaklanmak

Bazı fiilleri ise edatsız kullanıyoruz:

Respect x =x'e saygı duymak

Help x =x'e yardım etmek

Understand x =x'i anlamak

Know x= x'i bilmek/tanımak

June 29, 2016

nadirkahveci

''i respect to my father '' neden olmuyor ? ''to'' neden fazlalık ? biri beni aydınlatırsa çok teşekkür ederim


Selcen_Ozturk

respect fiili to ile kullanilmadigi icin. her fiili beraber kullanildigi edatlarla ogrenmek lazim (in to at vs)


nadirkahveci

her fiilin hangi edatlarla kullanıldığını nasıl öğrenebilirim ?


Selcen_Ozturk

fiilleri edatlarla birlikte öğrenmeye çalışarak. yani respect, believe in, think of, look at şeklinde öğrenmelisiniz believe, think, look yerine


furkhan

Bildiğiniz bir kaynak var mı bununla ilgili?


Aydnahin4

Neden I am olmuyor


irmdal

Geniş zaman kuralı gereği yalnız özneler kullanılır. Şu şekilde;

Özne(i,you,we,they) + fiil + zaman vs

Özne(he,she,it) + fiil(s) + zaman vs


ferdi48130

Demekki respect birisine saygı duymak anlamında bu yüzden o birisi takı almıyor.


selimberk4

Father yerine dad e olur ama kabul ermiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.