Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz kuleden seksenin üzerinde düşman görüyoruz."

Çeviri:We see over eighty enemies from the tower.

4 yıl önce

9 Yorum


ecerenk.

over yerine more than kullanamaz miyiz

4 yıl önce

handandilek

More than seksenden fazla anlamina gelir anlam yakin ama ayni değil bence

3 yıl önce

meteozcan

evet ben de aynı fikirdeyim

3 yıl önce

miskin_

On the towers da anlam olarak aynı degil mi?

4 yıl önce

FurkanTrk6

kuleDEN dediği için olmaz on olaydı kulenin üzerinden olurdu. Ama öyle bi anlamı da vermemiş cümlede

2 yıl önce

FxDev

more then ve over arasındaki 100 fark!

3 yıl önce

AbdullahSo18

Form'un mantığını anlayamadım

2 yıl önce

SmeyraNurT

gençler rahat olun more than de kullanılabilir burada bencesi falan yok böyle... :)

1 yıl önce

gulgun584949

B

4 hafta önce