"O sütünü içiyor."

Çeviri:Sie trinkt ihre Milch.

February 2, 2017

9 Yorum
Tartışma kilitli.


BarSancak

es trinkt "ihre" milch mi oluyor yoksa "seine" mi olması gerekirdi sonuçta sie demiyoruz


gulenzek

Sie trinkt ihre Milch. / Er trinkt seine Milch.


tattaret

deine milch neden değil?


ONURFULYA

er trinkt milch karşığı daha isabetli sanırım


sevval0512

O süt içiyor deseydi dediğiniz doğru olurdu


eneserdu

deine milch yapınca neden kabul etmiyor ?


sevval0512

Çünkü kendi sütünü içiyor eğer senin sutunu içiyor deseydi deine yazmamız gerekirdi


Bahadir673738

Die Milch oldugu için mi ihre kullanildi?


Shadyizady

Er trinkt seine Milch yazinca yanlis diyor, sonra aynisini yaziyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.