"I write on white sheets of paper."

Fordítás:Fehér papírlapokra írok.

4 éve

13 hozzászólás


brutus01

Igen, de inkább jegyezd meg a sheets of... kifejezést, mert ezt alakíthatod , a sheets of snow például hólepel.

4 éve

zsalica

Köszi :)

4 éve

Cserilep

A papír fehér lapjaira írok - nem jó?

4 éve

kogu4
kogu4

This is a good pronunciation practice too.

6 hónapja

zsalica

Szóval a sheets of paper, azt azt jelenti, hogy papirlapok???

4 éve

bence86

ezt aztán be cummantottam rendesen :D hogy lapok és lepedő ugyan az, nem tudtam kihozni a jót , de most már látom hogy sheets of kifejezésre kell menni

4 éve

fectroll
fectroll

Amint az egyik tanult nebulótársunk írta vala, a SHEET szó rengeteg mindent jelent(het).

4 éve

oregkvinto

miért vannak fekete papírlapok is?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Fekete talán nincs, de bizony vannak színes papírlapok. Épp a napokban vettem a gyerekeknek. :)

4 éve

Suvetar
Suvetar

Van, rajzkellék boltban láttam már.

4 éve

torekyeva

Igen. pl. aminek fotopapír (fotokarton) a hivatalos neve. A fotókat arra szokták tenni. Pl. albumban vagy kiállításon. Újabban ritkábban lehet vele találkozni, de létezik ma is.

2 éve

zsebi482384

A "fehér papírra írok" miért nem jó?

4 hónapja

AnnaFarkas7

Ha azt akarom mondani, hogy "fehér papírlapra írok", azt hogy mondom, ha a sheets of töbes számot jelent.

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.