1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am behind you."

"I am behind you."

Çeviri:Ben senin arkandayım.

March 3, 2014

113 Yorum

Konu önem sırasına göre

HasanKARATEPE

Ingilizcede Seni destekliyorum manasına da geliyor mu yoksa sadece fiziksel olarak arkandayım manasına mı geliyor

March 6, 2014

Selcen_Ozturk

fiziksel

March 9, 2014

sawashian

Ben google‘dan biraz araştırma yaptım ve mânevi anlamda da “arkandayım͵ yanındayım͵ seninleyim“ gibi anlamlara geldiğini gördüm ve hatta bir çok yerde şu cümleye rastladım: “I am always behind you“ “Ben her zaman senin arkandayım (seninleyim)“ :)

January 18, 2016

sekipbenli

kısaca arkandayım yazdım oldu "ben" kelimesine gerek kalmadı

February 10, 2018

faruk611698

Talk showlara göre yorumlarsak I behind you" yani "senin arkandayım" cümlesinden çok anlam çıkar :)

March 6, 2019

ItsAlexaMoon

Peki destek olmak anlamında olsaydı cümle değişir miydi?

January 1, 2016

GriAdam

"I support you / Seni desteklerim." şeklinde ifade edilirdi.

April 12, 2016

rystnblll

Sadece metinden anlardik

January 19, 2016

rystnblll

Degismezdi

January 19, 2016

bozkurtemrah

Pekii; çeviri yaparken (ben senin arkandayım)yerine yazılan (arkanda ben varım) neden kabul görmüyor?

October 4, 2015

meryem301301

Bazen cümle düzenine bakıyor ondan olabilir kontrol edince çıkan bayrağa tıklayıp rapor gönderebilirsin

January 18, 2016

imanaz1

Bazen devrik cümleyi kabul etmiyor.

April 12, 2016

Kerem962620

Orospu

November 15, 2017

sonerkl

Peki kimyasal da olur mu?

February 26, 2016

tarikcelikel

i support you : seni destekliyorum olur :)

May 5, 2015

sonerkl

soraka support lucian olur mu?

February 26, 2016

lara396321

Ciddiye alan olmamış :D Valla benimde troll gecesim geldide support konusu açılınca...

July 28, 2017

mel493405

Sadece fiziksel olarak arkandayım anlmına geliyor

December 30, 2015

ramazan154989

Sadece arkandayimda oluyor :)

October 31, 2015

Cilnoyon

Arkandayım fiziksel olarak kasdediyor bu derste

April 9, 2016

Kerem962620

Piç

November 15, 2017

melihjoe

"Benim arkamdasın?" Nasıl cevrilirdi? "You are behind me?" olarak mı?

July 20, 2014

Selcen_Ozturk

evet

September 8, 2014

Muhammetzm3

you are behind me ? arkamdamısın anlamına gelmez mi

May 5, 2018

atican2

Are you behind me

July 29, 2019

oberyn97

o kadar dili nasıl öğreniyorsun benim ingilizcede beynim error verior

September 25, 2015

RojvanERDUNDAR

Benimde

November 24, 2015

Nisa1183

Seni destekliyorum cümlesinin ingilizce karşılığı ''I support you:'' cümlesi şeklinde olur. Ben senin arkandayım'ın ingilizce karşılığı ''I'm behind you.'' cümlesi olur.

December 15, 2015

blacksmoke92

ben senin ardındayım da doğru kabul edilmesi gerekmiyor mu

December 3, 2014

DefneKolay

Ardında olmakla arkasında olmak tam olarak aynı anlama gelmiyor

February 5, 2015

lker928472

Bu proqramda rusca yoxdu?

July 21, 2015

sawashian

İngilizce konuşanlar için Rusça veya Rusça konuşanlar için İngilizce var ve ayrıca Türkçe konuşanlar için Rusça da beta aşamasında.

January 11, 2016

ElifKaya15

Benim arkamdasin olarak anliyorum ve bu tarz sorularda hep yanlis yapiyorum neden kaynaklaniyo siralama hatam

July 23, 2015

Buseeeeyilmaz

ilk olarak özneyi bulacaksınız orda benim demior yani my kullanılmamış I kullanılmış :)

July 25, 2015

MUHARREM906401

Sadece 'arkandayim' yazdim kabul etti. Bu nasil oluyo

October 12, 2018

kerem.kizi

Telefonumun hoparlörü çalışmadığı için, sesli sorulara yanıt veremiyorum; atlama butonu koyarsanız sevinirim :)

December 23, 2015

sawashian

Ayarlar bölümünden istediğiniz zaman sesli yanıt bölümünü pasif veya aktif konumuna getirebilirsiniz.

January 11, 2016

NUR-ELA

bu yorumu okuyanlar lingot verebilir mi . çünkü seni destekliyorum olur

January 9, 2016

meryem301301

Bu kalıp birini desteklemek için de kullanılır mı? Bilen varsa cevap yazar mı lütfen

January 18, 2016

sawashian

Evet. Aynen Türkçe‘deki gibi “arkandayım͵ yanındayım͵ seninleyim“ gibi mânevi bir anlamı var. Örneğin google‘dan “I am always behind you“ “Ben her zaman senin arkandayım“ cümlesini araştırırsanız bu cümleye mânevi bir anlam yüklendiğini göreceksiniz.

January 18, 2016

imanaz1

Google'daki her bilgi doğru değildir ki.

April 12, 2016

rystnblll

Ayni seyleri soruyor

January 19, 2016

Esrsahin1

Ben sen arkkandayim demek ama you yasmis onun deismesi lazin your olarak

January 19, 2016

evalsn

Ben arkandayım senin " niye kabul edilmedi.

May 29, 2015

Buseeeeyilmaz

devrik cümle olduğundan

July 25, 2015

CHERMENDER

Devrik cümle.

September 12, 2017

bill-q

neden your değilde you?

July 7, 2015

Hilalkkk

Your bi sahiplik belirtilirken kullanılır your book derken mesela, book demezsek ama kitaptan bahsettiğimiz belliysede yours deriz seninki (kitap) şeklinde olur

November 28, 2015

Sudem646529

I am behind you deyince ben sizin arkanizdayim da oluyo

July 8, 2015

mertcanyildiz

Bunlar hep Amerikanın oyunu

August 22, 2015

yusuf_sonmez

Dogruyu yazdim kabul etmedi oluvecek bu is

October 29, 2015

KangBotong

korku filmi gibi :D ben senin arkandayım

November 7, 2015

rmzkaya1

Doğruuuu (13 yaşındayım)

November 7, 2015

potterhead711726

Neden yaşını söyledinki?

February 10, 2016

emihar

sen benim önümdesin olmuyormu?

January 28, 2016

Velar.Drone

neden arkasındayım değil?

February 8, 2016

zahidrtura

Zacuf f

March 11, 2016

CerenTomruk

Bence çok güzel bir soruydu ben doğru yaptım

April 20, 2016

mesut483068

Çeviri yaptıgımda-ben arkanda ben-oluyo neden ?

April 25, 2016

fritlocansu

yahu arkadaşlar benden ses bölümü çlışmıyor

September 24, 2016

kata129376

Seni desteklerim dedim senin arkandayim cikti

July 14, 2017

kata129376

Mantiklimi sizce

July 14, 2017

kata129376

Artık kurslarla ilginenmiyorum kim ingilizce ogretmeni falan mi

July 14, 2017

smail488274

Moderatör

February 15, 2018

DAMLA_355

Sadece "arkandayım" da olur muydu?

August 10, 2017

EmreKaplan15

Ben senin arkandayım. Yaziyorum yanlis diyor

August 17, 2017

CHERMENDER

Katılıyorum. Bilgisayar ya da bilgisayar ürünlerinin bağlılığı yüzünden can gidiyo sınavda!!!

Ben ciddiyim!!!

September 12, 2017

CHERMENDER

TERCÜME ET

I am behind you.

Ben senin arkandayım.

YANLIŞ CEVAP Doğrusu: Ben senin arkandayım.

Yahu ne biçim birşey bu ya. Sayfa aynen yukarıdaki gibiydi!!!

September 12, 2017

CHERMENDER

Resmen benimle çekişiyor. "Ben senin arkandayım." diyom, inat ediyo bana "Hayır, ben senin arkandayım." diyo. Ama sınavda da bir canımı götürüyo!!!

September 12, 2017

Haydar468247

Arkandayım ve Ben senin arkandayım aynı şey

November 4, 2017

Hayatnehir1

İlk gördüğümde desteklemek anlamında sandım ama fiziksel olarakmış benim kafam karıştı açıkçası neyse doğru cevap(Ben senin arkandayım. BAŞARILAR......:))))))

November 27, 2017

Hayatnehir1

Duolingo bazen aynı kelimeyi yanlış yapınca sonunda doğru yaptığın halde kabul etmiyor!! Ama çok gıcık oluyor insan.

November 27, 2017

_Ugur

arkandayım yazdım kabul etmedi yetkililer bir baksın lütfen

September 26, 2016

arhan568781

You yerine your olması gerekmezmi senin dior sonuçta

October 2, 2016

ATAHAN243201

Ben arkandayım olmaz mı

December 18, 2017

Ahmet-Hamdi99

bence çok saçma

December 18, 2017

berjantotr

ingilizce de KOKO taktiğini bilmeyen var mı? Barış Özcan

December 29, 2017

AKO123AKO123

Lol Ben anladim a Lollll

February 15, 2018

Tue138291

Senin arkandayım derken senin kelimesinin anlamı olan your kelimesi kullanılmalıydı diye düşünüyorum bana açıklar mısınız?

March 24, 2018

Tue138291

Senin arkandayım derken your kullansak olur mu

March 24, 2018

Cidivicivokke66

BABY to B.A.P : "Baby Always Behind You" ♡ Kim Himchan to BABY : "B.A.P Always Behind You"♡

October 11, 2018

CingozTolg

Arkandayım yazın yeterli. .ben senin arkandayım ile aynı anlamı tadiyor4

December 7, 2018

TCAysenAkay

Arkamdasın neden olmuyor

December 10, 2018

kadir437799

Arkandayım yazdim kabul etmedi

May 11, 2019

SalihBilgili

i am behind of you doğru olur muydu ? Yanlışsa neden yanlış açıklayabilecek var mı ?

March 3, 2014

erdem96

Behind between under gibi prepositionlar kullanılırken under the table, behind the door gibi kullanılır. Of kullanılmaz, gerek yoktur.

September 8, 2014

SinemSeren

Doğru cevap verdim yanlış kabul etti:-(

August 14, 2016

Hasankarl

Fiziksel olarak. Arkandayım . Ama ben seni testeklerim olurdu.

October 23, 2016

kunter54

"I am behind of you" denir mi?

November 20, 2016

donkyman2

cevap: arkandayım

January 27, 2017

AslEREN4

Arkadaşlar seni destekliyor anlamina gelmiyor seni destekliyorum I support you demek

March 19, 2017

Asel506202

lalalalala

April 26, 2017

Mehmet.sahan

ben bunu doğru bir şekilde cevirdim kabul etmedi

May 21, 2017

Furkan73122

Niye am gelmiş ?

June 13, 2017

gnykskn09

Sa

September 16, 2017

Ada333234

Güzel soru (yine)

October 28, 2017

erdem96

Soru işaretleri ile bitmiyor değil mi cümlelerin. Soru anlamı ancak vurgu ile sağlanır o cümlelerde. çünkü Türkçesi de ingilizcesi de soru cümlesi değil.

September 8, 2014

Selcen_Ozturk

burada soru cümlesi konusuna nerden geldiniz?

September 8, 2014

tarikcelikel

i m behind you nesi yanlış ?

March 11, 2015

Buseeeeyilmaz

I am behind you veya I'm behind you olarak yazmalısınız bu şekilde doğru

July 25, 2015

Heisenberg485375

i yerine büyük ı kullan Im behind you

September 9, 2015

CHERMENDER

Simalara dikkat etmelisin. Doğrusu: I behind you.

Ya da

Yazım yanlışınız var. Doğrusu: I behind you.

Or

Yanlış cevap. Doğrusu: I behind you.

Böyle cevap vermiş olması gerek.

September 12, 2017

SemaDemetE

çünkü im yazmışsın dikkat et

December 22, 2017

Sdr.42

Am-is-are yardimci fiildir. fiil varken kullanilmaz,fiil yoksa kullanilir.-m- i atarsan eger,yani; I behind you olursa dogru olur

May 24, 2015

AliTaskoparan

'I behind you' doğru değildir. Fiil olmadığından cümle tamamlanmamıştır. 'am' kullanılmalı.

September 3, 2015

Harunz2

Yuru be

May 28, 2016

Sunay505605

Ünlü bir korkak sözü bakınız "I am behind you."

January 6, 2015

CHERMENDER

"Ben senin arkandayım"ın bir başka anlamlarıda, ben sana destek çıkıyorum, ben seninleyim, ben senin yanındayımdır. Bu üç anlam birbirleriyle aynı anlamdadırlar. Bu yüzden anlamdaştırlar.

September 12, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.