1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "What time does it close?"

"What time does it close?"

Μετάφραση:Τι ώρα κλείνει;

February 2, 2017

4 σχόλια


konstantinos21

Δεν είναι τρίτο πρόσωπο; Άρα δεν είναι closes;


JacobPast177

Εδώ έχουμε μια ερώτηση χωρίς "to be" ή ένα από τα ελλειπτικά ρήματα ('modal verbs': can, must, might, should κτλ.) και έτσι χρησιμοποιείται το βοηθητικό ρήμα "do" το οποίο κλίνεται και γίνεται "does" στο γ' πρόσωπο του ενικού. Λόγω του βοηθητικού ρήματος που το συνοδεύει, το κύριο ρήμα "close" γίνεται άκλιτο—δηλαδή εδώ πρόκειται για απαρέμφατο στη βασική μορφή (χωρίς το "to" μπροστά).


spiros552035

Ποια ωρα κλεινει


Bacilic

Ευχαριστούμε για την επισήμανση.
έχει προστεθεί στις εναλλακτικές μεταφράσεις

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.