"What time does it close?"

Μετάφραση:Τι ώρα κλείνει;

πριν από 1 χρόνο

2 σχόλια


konstantinos21

Δεν είναι τρίτο πρόσωπο; Άρα δεν είναι closes;

πριν από 1 χρόνο

JacobPast177
JacobPast177

Εδώ έχουμε μια ερώτηση χωρίς "to be" ή ένα από τα ελλειπτικά ρήματα ('modal verbs': can, must, might, should κτλ.) και έτσι χρησιμοποιείται το βοηθητικό ρήμα "do" το οποίο κλίνεται και γίνεται "does" στο γ' πρόσωπο του ενικού. Λόγω του βοηθητικού ρήματος που το συνοδεύει, το κύριο ρήμα "close" γίνεται άκλιτο—δηλαδή εδώ πρόκειται για απαρέμφατο στη βασική μορφή (χωρίς το "to" μπροστά).

πριν από 1 χρόνο
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.