"What time does it close?"

Μετάφραση:Τι ώρα κλείνει;

February 2, 2017

4 σχόλια


konstantinos21

Δεν είναι τρίτο πρόσωπο; Άρα δεν είναι closes;

February 2, 2017

JacobPast177

Εδώ έχουμε μια ερώτηση χωρίς "to be" ή ένα από τα ελλειπτικά ρήματα ('modal verbs': can, must, might, should κτλ.) και έτσι χρησιμοποιείται το βοηθητικό ρήμα "do" το οποίο κλίνεται και γίνεται "does" στο γ' πρόσωπο του ενικού. Λόγω του βοηθητικού ρήματος που το συνοδεύει, το κύριο ρήμα "close" γίνεται άκλιτο—δηλαδή εδώ πρόκειται για απαρέμφατο στη βασική μορφή (χωρίς το "to" μπροστά).

February 18, 2017

spiros552035

Ποια ωρα κλεινει

November 12, 2018

Bacilic

Ευχαριστούμε για την επισήμανση.
έχει προστεθεί στις εναλλακτικές μεταφράσεις

November 23, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.