1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Neden ben?"

"Neden ben?"

Çeviri:Why me?

March 3, 2014

18 Yorum


rikimartin2

Why am I- olsa ne anlama gelir


mco980681

isyanqar duolingo


-Raaki

Ben öyle yazdım


numn41sa

Cause me ? Neden olmuyor


-Raaki

Why ile cause arasındaki farkı bilsen bu soruyu sormazdın.


KylarKylar1

Çünkü ben demek o


oguzhan_53

cümlede ''me'' yerine ''I'' gelse ne olur?Aynı anlama gelmez mi?


zeynep_56

Me bana demek I ben demekdir arkadaşlar


oguzhan_53

O zaman niye orada 'me' ben demek oluyor?


tugba540950

what me olmasi gerekmez mi


Zack3103

Neden me kullandık


ciwan493768

Neden me diyor I dont understand every body..let's go help me..I need help


UcanElma13

"Why am I ?" Nedenim? gibi bişey olur ve "Why me?" ile hiçbir alakası yoktur


UcanElma13

"Me" "bana, beni veya ben (nesne olarak) demak

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.