"Neden ben?"

Çeviri:Why me?

4 yıl önce

13 Yorum


rikimartin2

Why am I- olsa ne anlama gelir

4 yıl önce

mco980681

isyanqar duolingo

3 ay önce

batuhan227618

İngilizce lvl 99

1 yıl önce

oguzhan_53

cümlede ''me'' yerine ''I'' gelse ne olur?Aynı anlama gelmez mi?

3 yıl önce

zeynep_56

Me bana demek I ben demekdir arkadaşlar

3 yıl önce

oguzhan_53

O zaman niye orada 'me' ben demek oluyor?

2 yıl önce

numn41sa

Cause me ? Neden olmuyor

1 yıl önce

ciwan493768

Neden me diyor I dont understand every body..let's go help me..I need help

1 yıl önce

tugba540950

what me olmasi gerekmez mi

8 ay önce

Dev-Zeki

Neden me kullandık

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cümlenin nesnesi olduğu için https://www.duolingo.com/comment/2078180

4 yıl önce

doctoreye

Why i am ??!!

2 yıl önce

merAr5

Anladim

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.