1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Neden ben?"

"Neden ben?"

Çeviri:Why me?

March 3, 2014

23 Yorum


rikimartin2

Why am I- olsa ne anlama gelir


mco980681

isyanqar duolingo


[aktif olmayan kullanıcı]

    Ben öyle yazdım


Gknut1

    I am olmaz me olmalı


AaronMehme1

    Ben bu şekilde yazdım ve kabul etti


UcanElma14

    "Why am I ?" Nedenim? gibi bişey olur ve "Why me?" ile hiçbir alakası yoktur


UcanElma14

    "Me" "bana, beni veya ben (nesne olarak) demak


oguzhan_53

    cümlede ''me'' yerine ''I'' gelse ne olur?Aynı anlama gelmez mi?


AzraAydnn

    Neden ben allahım, neden ben :)


Ayenur807855

    Ben: why me ? Evren : why not :)


zekikutahya

    Neden me kullandık


numn41sa

    Cause me ? Neden olmuyor


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Why ile cause arasındaki farkı bilsen bu soruyu sormazdın.


KylarKylar1

      Çünkü ben demek o


ciwan493768

      Neden me diyor I dont understand every body..let's go help me..I need help


tugba540950

      what me olmasi gerekmez mi


Sla558055

      neden ben diyor what ne anlamına gelir


MehmetAli283233

      Whye yazdım yanlışlıkla kabul etti

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.