"Neden ben?"

Çeviri:Why me?

4 yıl önce

22 Yorum


rikimartin2

Why am I- olsa ne anlama gelir

4 yıl önce

mco980681

isyanqar duolingo

5 ay önce

batuhan227618

İngilizce lvl 99

1 yıl önce

-Raaki
-Raaki

Ben öyle yazdım

2 hafta önce

oguzhan_53

cümlede ''me'' yerine ''I'' gelse ne olur?Aynı anlama gelmez mi?

4 yıl önce

zeynep_56

Me bana demek I ben demekdir arkadaşlar

3 yıl önce

oguzhan_53

O zaman niye orada 'me' ben demek oluyor?

3 yıl önce

numn41sa
numn41sa

Cause me ? Neden olmuyor

2 yıl önce

KylarKylar1

Çünkü ben demek o

1 ay önce

-Raaki
-Raaki

Why ile cause arasındaki farkı bilsen bu soruyu sormazdın.

2 hafta önce

ciwan493768

Neden me diyor I dont understand every body..let's go help me..I need help

2 yıl önce

tugba540950

what me olmasi gerekmez mi

10 ay önce

Dev-Zeki

Neden me kullandık

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cümlenin nesnesi olduğu için https://www.duolingo.com/comment/2078180

4 yıl önce

doctoreye

Why i am ??!!

2 yıl önce

merAr5

Anladim

1 yıl önce

ImSoSorry

Kezban :(

4 yıl önce

sevtapdelisi

Anltsna brz .s:s

3 yıl önce

seda112692

Neden ben!

3 yıl önce

Turker90

Why I?

4 yıl önce

mhmtkn66

Why are me? Olmazmi? Are kullanilmasi gerekmezmi?

3 yıl önce

cerengure

Onca kişi arasından neden ben ??

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.