A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Fogok készíteni egy ételt."

Fordítás:I am going to prepare a meal.

1 éve

7 hozzászólás


gatyi
gatyi

I will make a food-ot írtam? Miért nem jó? Miért nem kell az "a"?

1 éve

Csucsiiiiiiiii

Miért nem jó a food? A meal az étkezés nem az étel..

1 éve

blackpityu

A meal ételt is jelent, de ettől még a food is. Jelenteni kell, és ki fogják javítani.

1 éve

B-lapo
B-lapo

"I am going to make a food" miért nem jó?

11 hónapja

Pilot3.Azi

Egy előző feladatban úgy írta ,hogy "I am going to prepare meal" és most meg "a"-val írja... Elég érdekes.

8 hónapja

Cseresznyeskert

I am going to prepare a food ot miért nem fogadja el?

8 hónapja

miklos44

Mi a különbség a "food" és a "meal" jelentése/használata között?

5 hónapja