"Thanks, you are welcome!"

Fordítás:Köszi és szívesen!

February 3, 2017

21 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Solt101

Mi az hogy : Köszi és szívesen! Ilyet nem mondunk! Ez egy hülyeség! Vagy megköszönöm vagy amikor "Ő" köszöni meg, akkor válaszolom rá, hogy " szívesen " ! Együtt nem mondjuk!

August 19, 2018

Anna260415

LOL

September 12, 2018

PterTrmbcz

köszi, légy üdvözölve! (szerintem....)

August 2, 2018

aseasyaspie2017

Felejtsuk mar el a legy udvozolve dolgot. A "you are welcome" kifejezes sosem jelentette ezt. (Bar meg a Jobaratok egyik epizodjaban is sikerult a szinkronba beletenni ezt a hulyeseget)

https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/you-re-welcome

November 19, 2018

beatleboy66

miért nem mindegy hogy "kösz" vagy "köszi" ?

March 8, 2017

Iridium76

Nem értem miert gondoljak sokan, h mindent szo szerint kell fordítani. Akkor eleg lenne csak a szavakat megtanulni es nem kellene a nyelvtannal foglalkozni. Nekik nagyon nehez lesz a tanulás, ha ezen nem tudnak túllépni.

December 27, 2018

SarmanGabor

Biztosan helyes a fordítása ennek a mondatnak?

February 3, 2017

domino48

Szerintem nem.

February 9, 2017

JozsefCzin1

Azt irja ki amit irtam, megis helytelennek iteli?

December 23, 2017

Tams74406

Értelmetlen

January 23, 2018

Tams74406

Idegesítően bárgyú, ráadásul ugyanazt adja ki, amit bírtam, mégis azt mondja, helytelen...

January 23, 2018

szlavikangol

Ez a mondat nem létezik :) javítsátok légyszi

January 12, 2019

aseasyaspie2017

Mi a baj vele?

January 13, 2019

Piroska667070

Ez az alkalmazás nem tetszik, az előző jobb volt,mert nem takarta be az írásomat, láttam hol hibáztam!!!

January 28, 2019

Lilla724444

Teljesen igazad van piroska667070

February 12, 2019

eva142793

Mi a hibàm?

May 9, 2019

Iridium76

Így elég nehéz lesz megfejteni,hiszen nem irtad ki, h mit írtál.

May 10, 2019

ymat69

Hol tudom beállítani hogy brit angolt vagy amerikai angolt akarok tanulni?Mert ez amerikai angol kifejezés

March 2, 2019

vasvariistvan

Sehol.

September 26, 2019

WebFarkas

Az and-et frankón elharapja...

April 2, 2019

AkWyW

Yes.B-)

October 6, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.