Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They live for eighteen months."

Çeviri:Onlar on sekiz ay yaşarlar.

4 yıl önce

6 Yorum


xGrandMasterx

onlar on sekiz aydır yaşıyorlar dedim neresi yanlış ya da bu cümleyi nasıl çeviririz

4 yıl önce

EmreZlfika

çünkü cevap "18 ay yaşarlar" yani "kelebekler 1 gün yaşarlar" gibi bir cümle ama sen "kelebekler 1 gündür yaşıyorlar" deyince aynı anlamı vermiyor... zaten "yaşıyorlar" diyebilmek için "living" demesi gerekir...

3 yıl önce

Volkan_S.

Yanlış diyor, Çünkü "live" demiyor , resmen "life" diyor.

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

telaffuzda sorun yok, live ve life'ın telaffuları tamamen farklı.

2 yıl önce

ArifAnsar

Ses kaydinda "layf" diyor yoksa ben mi oyle anliyorum ?

1 yıl önce

cgl-123

bu kelimeyi normalde perfect tense ifade etmez miyiz vede sesde live yerine life diyor

9 ay önce