1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They live for eighteen month…

"They live for eighteen months."

Çeviri:Onlar on sekiz ay yaşarlar.

March 3, 2014

14 Yorum

Konu önem sırasına göre

xGrandMasterx

onlar on sekiz aydır yaşıyorlar dedim neresi yanlış ya da bu cümleyi nasıl çeviririz

July 19, 2014

Selcen_Ozturk

They have lived/have been living for 18 months olsaydı, geçmişte başlayıp 18 aydır devam eden bir şey olduğundan "18 aydır" olurdu. Burada geniş zamanla genel bir ifade var, genel olarak ömürleri 18 ay.

January 12, 2016

edip879958

Açıklamalarınız hem çok anlaşılır, hem de çok yararlı.

December 30, 2018

Ercan97487

Açıklamalarınız tatmin edici ama oradaki for kafamı karıştırdı for orada olmalı mı?

January 17, 2019

EmreZlfika

çünkü cevap "18 ay yaşarlar" yani "kelebekler 1 gün yaşarlar" gibi bir cümle ama sen "kelebekler 1 gündür yaşıyorlar" deyince aynı anlamı vermiyor... zaten "yaşıyorlar" diyebilmek için "living" demesi gerekir...

April 17, 2015

MustafaPek7

For için anlamı katar. 18 ay için diyemeyeceğimize göre en mantıklı anlam olarak 18 ay yaşar diyoruz.

March 23, 2015

Volkan_S.

Yanlış diyor, Çünkü "live" demiyor , resmen "life" diyor.

January 12, 2016

Selcen_Ozturk

telaffuzda sorun yok, live ve life'ın telaffuları tamamen farklı.

January 12, 2016

ArifAnsar

Ses kaydinda "layf" diyor yoksa ben mi oyle anliyorum ?

August 28, 2017

cgl-123

bu kelimeyi normalde perfect tense ifade etmez miyiz vede sesde live yerine life diyor

January 16, 2018

HlyaCihangir

“Onlar on sekiz ay boyunca yaşarlar.” da doğru bir çeviri olmaz mı?

January 22, 2019

aysegulcetiiin

Onsekiz birleşik yazdım diye de olmaz ki

February 15, 2019

AkmCanSude

Artık bazı seçeneklerin raporlara eklenmesi gerekiyor, program başlayalı çok zaman oldu ama hala... "18 ay yaşarlar" hatta "Onlar 18 ay yaşarlar." Bu cümlelere bile yanlış diyor. İlla elle "on sekiz" yazılacak!

February 19, 2019

SevdaErdal

"Onlar onsekiz ay boyunca yaşarlar " Niye kabul edilmiyor ki?

April 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.