1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I wear a shirt and a skirt."

"I wear a shirt and a skirt."

Çeviri:Ben bir gömlek ve bir etek giyerim.

March 3, 2014

57 Yorum


nr_cakir

Etegi de giydirdiniz hadi :)

June 30, 2014

OnurcanYla

Tam da buna benzer bir yorumda bulunacaktım

September 27, 2018

Necip

Ben bir gömlek ve etek giyerim dedim kabul etmedi . Neden olabilir ?

March 3, 2014

wind_of_change

"a skirt" i "bir etek" olarak algıladığından dolayıdır bence. Anlatım bozukluklarına bile fire verdirmiyor DuoLingo:)

May 20, 2014

sumet65

Bende kabul etti .etekten once 'bir' yazmayi unutmuş olabilirsin

June 6, 2014

krengin

Bir yazmayınca da oluyor

July 6, 2014

alicangelc

Çünkü ben bir gömlek ve "bir" etek giyerim yazmalıydın ama sen bir i yazmayı umutmuşsun

November 30, 2019

tolga_erol

orada a eki bir daha olduğundan

December 30, 2014

tolga_erol

a bitane daha var ondan

January 27, 2015

IbrahimKum

çünkü ben bir gömlek ve bir etek giyerim yazmalıydın.

June 12, 2015

alimert9

Necip abi a yazınca bir tane olunca yazılıyor sana dogrusunu yazıyım "Ben bir gömlek ve bir etek giyerim ' yazacaksın lütfen türkçe çeviriyi dikkat et

June 13, 2015

Whiskeyice

:D o da biliyor

September 1, 2015

alibila

çünkü"bir etek "yazmamişsın

December 26, 2015

Beyzacetinerr

Etek değil 'bir etek' olucak

June 28, 2019

CansinCavn2

Bendede oyle oldu

August 9, 2019

BurakKaya1

Kendimi bir an iskoç erkeği gibi hissettim

August 22, 2014

erzist

bir etek ve bir gömlek giyerim dedim kabul etmedi. Belli bir dizilimin olması şart mı?

July 7, 2014

usufuanik

Evet, kelime bilginizi test ettiği için sıralamaya uygun yazmanız gerekiyor.

November 18, 2014

gpekyalcin

Bluz u niye kabul etmiyor ?

August 17, 2014

adila31

bluz dress oluor

December 18, 2014

AslnurInce

bluzun ingilizcesi blouse

January 7, 2017

delallcagdavul

necip çünkü sistem 2 cevabı kabulediyo birisinde ''bir gömlek'' dediysen diğerinin başındada bi r kullanırsan sisteme kaydedilmiş cvplardan biri oluck

October 3, 2014

ZeynepDrea

Skirt etek, shirt gömlek

January 8, 2015

duru927879

Etek ve gömleğin yerini değiştirince kabul etmiyor

July 27, 2015

Aya11622

I wear.=( ben )Giyerim. A shirt= Bir gömlek And=Ve A skirt= Bir etek Birleştirince: Ben bir gömlek ve bir etek giyerim. En açık bir şekilde anlatmaya çalıştım. Iyi dersler.♥

June 17, 2019

CaMpBeLL33

Bir gomlek ve bir etek nasil kabul etmez ya

September 11, 2014

SametVolka

R yerine yanlislikla t yazdim olmadi

January 9, 2015

kaderkart

küçükk detay ah DUOLİNGO

January 30, 2015

okantankisi

Bir gomlek ve etek giyerim yazdim kabul etti ama

October 1, 2015

bluedragon20

etek ve gömlek giyerim dediğimde kabul ETMESİ GEREKİYOR

January 25, 2016

sanjikamada

ben bir etek ile gömlek giyerim dedim kabul etmedi neden?

May 30, 2016

olcaytoo

Ben bir etek ve gömlek giyerim dedim kabul etmedi

June 22, 2016

AyberkOzten

"ben gömlek ve etek giyerim " dediğimiz zaman kabul etmesi gerekir düzeltilmesi gerekmiyor mu ?

June 28, 2016

kerem682393

ben bir gömlek ve etek giyerim diyecektim 10 yaşındayım

August 9, 2017

buse826412

ben bir etek ve bir gömlek giyerim dedim yanlış dedi. doğru cevap bir gömlek ve bir etek olacak şekildeymiş (!)

October 20, 2017

incikin_

Cümlenin anlamı değişmese de, "bir etek ve bir gömlek" dediğinizde "skirt" sözcüğünü "gömlek"; "shirt" sözcüğünü etek olarak çevirdiniz. Uygulamanın doğru kabul etmesi için sıralamaya uymak gerekiyor.

October 20, 2017

serdar136808

etek ve gömlek yanlış olarak değerlendirilemez

January 21, 2018

JessicAnahi

esta traduccion es mejor que las otras

February 4, 2018

elcinozkan1.

Bence mükemmel

December 3, 2018

umarsizca

Yorumlarda boş yapmayın

August 18, 2019

frnz244775

Ben bir etek ve gömlek giyerim dedim.Yerlerini değiştircektim...

September 21, 2019

GultenYete

Birisi bu öbürü

November 12, 2019

AliKaanUZU

Hepiniz ###sın*z

November 15, 2019

Soner199287

Aynı cümleyi 50 kere yazdırdılar çeşit olsada biraz daha kalıcı olsa bilgiler eminim bütün bölümler bitince fazla bişey bırakmayacak bizde

November 17, 2019

Abanu1

Arkadaşlar ben eteyin yerine gömlek, gömleyin yerine etek yazdın amma kabul etmedi

November 20, 2019

yasinnehir1

Tellaffuz tutmuyor

November 27, 2019

elcinozkan1.

Mükemmel

December 3, 2018

AysunCoarY

Benim sesimi duymadı galiba. Üç kelime doğru saydı

December 8, 2018

adaoz1

Dogru cevap Ben bir gömlek ve bir etek giyerim Benim verdiğim cevap Ben bir etek ve bir gömlek giyerim

Bence benim cevabım kabul edilmeliydi

May 2, 2019

Hayri498660

Yorum

May 2, 2019

Silahms

Sadece 'a' koymayı unutmuştum oysa ki..

May 11, 2019

Rabia185577

Devrik cümle kurdum aldkşwkflsjdpjd

May 18, 2019

Ouzhan984744

Gömlek ve eteği ayni kisiye giydirdiniz ya helal olsun

July 12, 2019

birsen480663

Bi

July 13, 2019

Whiskeyice

bir delikanlıya yakışmadığı için bu soruya bilerek yanlış cevap verdim

September 1, 2015

icozses

lütfen İngilizce ile Türkçeyi karıştırmayalım. Bir İngiliz'in anlaması için İngilizcede a / an kullanmamız gerekiyor diye bunu kullanıyoruz. Ama Türkçe de her defasında -bir- diye kullanmamız gerekmediğini de siz anlayın lütfen. bu şekilde anlamak istememenizi kasıtlı olarak görüyorum.

March 10, 2014

Selcen_Ozturk

kasıt derken???

genel olarak kabul ediyoruz zaten a'li cümlelerin "bir"siz hallerini uygun oldukları yerlerde, her zaman uygun değil. bazı cümlelerde eklenmemiş olabilir, her zaman diyoruz eksik alternatifler olabilir, raporla bildirin diye. böyle bir tavır takınacağınıza lütfen yapıcı olun. https://www.duolingo.com/comment/1416077

March 10, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.