"Who eats chicken?"

Fordítás:Ki eszik csirkét?

4 éve

10 hozzászólás


Solt101

Ki eszi a csirkét? Ez miért nem jó? "eats" ---> egyes szám harmadik személy.

3 éve

JudithKiwi1

The object is not definite so you use the indefinite conjugation "eszik"

8 hónapja

anya-banya

Ki eszik csibét? - igazán elfogadhatná ezt is a csirke helyett.

5 hónapja

LaciG2

szerintem is

2 hónapja

DienesEra

Valaki segítsen, hogy miért kell "s" a végére, amikor nem derül ki hogy ő? Köszi.

4 éve

grrita

A "Who eat chicken?" is jó, de azt jelentené, kik esznek csirkét? Ha az "s" ott van, akkor egy személyről beszélsz.

4 éve

JudithKiwi1

"Who eat chicken?" is not an English question. It can only be used as a sub-clause - "Here are the men who eat chicken". You do not use who in plural for most English questions.

8 hónapja

aptg.gabi
aptg.gabi

She, he, it eatS ő eszik (I/3. személy) a többi én, te, mi, ti, ők (I, you, we, you, they) eat)

4 éve

Aniko622

Ki eszik a csirkét? Ez nem is értelmes !

3 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

Hol látod az "a" betűt?

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.