A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Who eats chicken?"

Fordítás:Ki eszik csirkét?

0
4 éve

10 hozzászólás


Solt101

Ki eszi a csirkét? Ez miért nem jó? "eats" ---> egyes szám harmadik személy.

1
Válasz3 éve

JudithKiwi1

The object is not definite so you use the indefinite conjugation "eszik"

0
Válasz6 hónapja

anya-banya

Ki eszik csibét? - igazán elfogadhatná ezt is a csirke helyett.

1
Válasz3 hónapja

LaciG2

szerintem is

0
Válasz2 hete

DienesEra

Valaki segítsen, hogy miért kell "s" a végére, amikor nem derül ki hogy ő? Köszi.

0
Válasz4 éve

grrita

A "Who eat chicken?" is jó, de azt jelentené, kik esznek csirkét? Ha az "s" ott van, akkor egy személyről beszélsz.

5
Válasz4 éve

JudithKiwi1

"Who eat chicken?" is not an English question. It can only be used as a sub-clause - "Here are the men who eat chicken". You do not use who in plural for most English questions.

0
Válasz6 hónapja

aptg.gabi

She, he, it eatS ő eszik (I/3. személy) a többi én, te, mi, ti, ők (I, you, we, you, they) eat)

2
Válasz4 éve

Aniko622

Ki eszik a csirkét? Ez nem is értelmes !

0
Válasz3 éve

aptg.gabi

Hol látod az "a" betűt?

1
Válasz3 éve