1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bizim kahvemiz var."

"Bizim kahvemiz var."

Çeviri:We have coffee.

March 3, 2014

36 Yorum


CanKaya1

Arkadaşlar neden the değilde got geliyo biri onu söylerse sevinirim


redeba

Got sahiplik anlami katar


SerhanYldz

I have got ile ı have ayni seydir


NazlHilalB

Have got la have ayni sey degil çünkü got sahipim anlamini katar


IIDeathStrokeII

Yahu çok değişik Bi our dio bi we dio durmadan değişio


imanaz1

We:Biz, Our:Bizim. ANLADINIZ MI?


Bar946473

Bizim kahvemiz var da Our'u değil de We'yi kabul etmesine ne demeli peki?


Kader334601

Ama kahvemiz var demiş. Have sahiplik bildirir. Bu sebeple cümle our değil we ile kurulur we have =sahibiz


cisilsuyilmaz

We have a coffee yazdım kabul etmedi


BRAAKT

A olmasın ortada


imanaz1

Bizim dediklerimizden kafan karışmış. A' nın olduğu yerler var, olmadığı yerler de var!


Said708327

A bir anlamında


Yagmurksee

Ben we have coffee yazdım kabul etti


AhmetSenay

kahvemiz var fal yaninda bedava


Anfeidrol

Neden "coffee" kelimesinden önce"the" değil de, "got" ekliyoruz?


Aleyna142177

"I have coffee" yazdım ben kabul etti


sefa416329

Evet hepsini kabul ediyor


YamurKay

I have coffee kabul oluyor ben öyle yazdım


AnlMertYer

"we have cooffe" olabilirmi acaba ?


AysegulYil2

Neden are gelmedi?


seda462327

We have coffe yazdım yalnızca bir "e" eksik yazdım diye kabul etmiyo.


Emir393849

We have coffee diyoruz ama bu have ingilizcede drink in yerinede kullanılır yani I have a coffee de diye bilirsin drink yerine içmek yerine yani saçma


Mehmet496829

Neden had değil de have???


zekine12

Our have my cafee, olmaz mı? Lütfen cevap yazın.


Selahaddin631536

have yerine has yazdım olmadı neden


NazlBallka

Niye have eki koymalıyız anlamadım????


Abdulkadir520229

We are olması gerekir mi


brahim8186

Ben hepsini doğru yazdım sonda kahve kelimesinin yazılışını unutdum.şöyle yazdım (We have got a coffe)


glora34

We have a coffee Neden olmuyor a nerede kullanılması lazım


FerhanYaku

"We have a coffee" olması gerekmez mi?


Bilge283153

Neden the olmuyor


beyzanur691116

The coffee neden olmadı


AybkeNisaG

Have ile have Got arasındaki fark ne


Tue_

we have the coffee neden yanlış ki? belirli bir kahveden bahsediyoruz the gelmesi gerekmez mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.