"Bizim kahvemiz var."

Çeviri:We have coffee.

March 3, 2014

20 Yorum
Tartışma kilitli.


CanKaya1

Arkadaşlar neden the değilde got geliyo biri onu söylerse sevinirim


redeba

Got sahiplik anlami katar


SerhanYldz

I have got ile ı have ayni seydir


IIDeathStrokeII

Yahu çok değişik Bi our dio bi we dio durmadan değişio


imanaz1

We:Biz, Our:Bizim. ANLADINIZ MI?


cisilsuyilmaz

We have a coffee yazdım kabul etmedi


imanaz1

Bizim dediklerimizden kafan karışmış. A' nın olduğu yerler var, olmadığı yerler de var!


BRAAKT

A olmasın ortada


.Park-_-Jimin.

We have coffee=Bizim kahvemiz var. Anlamına gelir. Eğer senin dediğin gibi olursa...

We have a coffee=Bizim bir kahvemiz var. Olur. Bence bu anlamlı değil. A bir demek.


Yagmurksee

Ben we have coffee yazdım kabul etti


AhmetSenay

kahvemiz var fal yaninda bedava


beyzanur691116

The coffee neden olmadı


Tue_

we have the coffee neden yanlış ki? belirli bir kahveden bahsediyoruz the gelmesi gerekmez mi?


sumitosu

Neden the olmuyor


Bestreddown

We have coffe yazdım, COFFEE yazmadım diye yanlış dedi


_.-YesPanda-._

Bugünde duolingo için yakalım


pnar654035

Bisey dicem ben aynı doğru olanı yazdım yanlış kabul ediyor bu hatayı duzeltirseniz sevinirim


mer855716

Neden we have a Coffee olmuyor


Sosyete23

We have the coffee yazdım, the ekini kabul etmedi, neden yardımcı olurmusunuz, the yi kullanmayi ogrenmek icin yanıtını almam gerekiyor, teşekkürler

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.