"Bizim kahvemiz var."

Çeviri:We have coffee.

4 yıl önce

28 Yorum


CanKaya1

Arkadaşlar neden the değilde got geliyo biri onu söylerse sevinirim

4 yıl önce

redeba

Got sahiplik anlami katar

2 yıl önce

SerhanYldz

I have got ile ı have ayni seydir

4 yıl önce

IIDeathStrokeII

Yahu çok değişik Bi our dio bi we dio durmadan değişio

3 yıl önce

imanaz1

We:Biz, Our:Bizim. ANLADINIZ MI?

2 yıl önce

Bar946473

Bizim kahvemiz var da Our'u değil de We'yi kabul etmesine ne demeli peki?

9 ay önce

Yagmurksee

Ben we have coffee yazdım kabul etti

2 yıl önce

AhmetSenay

kahvemiz var fal yaninda bedava

2 yıl önce

cisilsuyilmaz

We have a coffee yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

BRAAKT

A olmasın ortada

2 yıl önce

imanaz1

Bizim dediklerimizden kafan karışmış. A' nın olduğu yerler var, olmadığı yerler de var!

2 yıl önce

Said708327

A bir anlamında

1 yıl önce

Anfeidrol

Neden "coffee" kelimesinden önce"the" değil de, "got" ekliyoruz?

4 yıl önce

Aleyna142177

"I have coffee" yazdım ben kabul etti

3 yıl önce

sefa416329

Evet hepsini kabul ediyor

2 yıl önce

YamurKay

I have coffee kabul oluyor ben öyle yazdım

3 yıl önce

AnlMertYer

"we have cooffe" olabilirmi acaba ?

3 yıl önce

AysegulYil2

Neden are gelmedi?

2 yıl önce

seda462327

We have coffe yazdım yalnızca bir "e" eksik yazdım diye kabul etmiyo.

3 yıl önce

Erden18

Have ne demek

2 yıl önce

Emir393849

We have coffee diyoruz ama bu have ingilizcede drink in yerinede kullanılır yani I have a coffee de diye bilirsin drink yerine içmek yerine yani saçma

2 yıl önce

Mehmet496829

Neden had değil de have???

1 yıl önce

zekine12

Our have my cafee, olmaz mı? Lütfen cevap yazın.

1 yıl önce

Selahaddin631536

have yerine has yazdım olmadı neden

1 yıl önce

NazlBallka

Niye have eki koymalıyız anlamadım????

1 yıl önce

Abdulkadir520229

We are olması gerekir mi

1 yıl önce

Abdulkadir520229

We are gerekir mi

1 yıl önce

brahim8186

Ben hepsini doğru yazdım sonda kahve kelimesinin yazılışını unutdum.şöyle yazdım (We have got a coffe)

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.