1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Egyesek citrommal isszák a t…

"Egyesek citrommal isszák a teát."

Fordítás:Some people drink tea with lemon.

March 3, 2014

13 hozzászólás


Joshua0001

Some people drink the tea with lemon miért nem jó?


bindanino

de jó, és nekem már el is fogadta :)


seherezade

nekem nem fogadta el :(


IbolyaKiss

Ugyanezt irtam és nem fogadta el


EgonT

Nekem sem fogadta el még mindig - jelentettem is


wiwiiiiih

nekem se fogadta el. én is jelentettem.


kzsolt68

Nekem sem fogadja el!


Barnus14

A(z) the miatt nem jó!


evairenpinter

Hogyan is hangzik?


Baldr10

Én azt nem értem, hogy egyszer harmadik személynek számít és akkor kell az ige végére az S, ügye... , egyszer meg nem. Mint most. MIÉRT?? :((


Vekoblue

A ,,some people" többes szám.


VarZsol

Én someone írtam és nem fogadta el...


KatalinErz1

Nekem sem fogadta el the tea-t....

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.