1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We are eight in total."

"We are eight in total."

Çeviri:Biz toplamda sekiz kişiyiz.

March 3, 2014

28 Yorum


mehmetagca

We are eight Person in total olmasi gerekmezmiydi, 8 kisiyiz derken karsilayan bir kelime yok


-O_K-

Yaş gibi bazen bu kelimeler de söylenmeyebiliyor. Mesela "I'm thirty." gibi


GokhanAydin

Toplamda biz sekiz kişiyiz yazdım. Cümledeki biz kısmını kabul etmedi programda bir hata var


serdaro81

total'a turtle diyo!!!


ferdi48130

Sekiz kişiyiz yazdım olmadı rapor ettim çünkü toplamda dememize gerek yok biz dememizede gerek yok (yiz) hem gizli özne hemde toplamdaki kesin sonucu net bir şekilde veriyor. Tamam lan yazmaya üşendim sekiz kişiyiz yazdım şu derdimi anlatmak için yazdıklarıma bak viyyy :)


Tahaozr

Kişi nerden geliyo


HilalNur404

Arkadaşlar total'ın telaffuzunda sıkıntı yok. Amerikan ingilizcesinde bazen "t" harfi "d" olarak söylenir. Youtubede "etkili pratik ingilizce" diye bir hesap var. Oradaki videolar telaffuzunuz için faydalı olacaktır :)


murat.tiry

Turtle anladım ben de : )))


demir_suvari

Kişi nerde yazıyor? Doğru yaptımda eksik sanki


serdaro81

Aslında bunun en doğru çevrilişi "biz toplamda sekiziz" oluyor ama "biz toplamda sekiz kişiyiz" de eş anlamlı


Sokrates60

Dogrusunu yazdim. Baktim 'kisi' yok silip bizim toplamimiz sekizdir yazdim onu da kabul etmedi.


sibel196384

❤️Biz toplamda sekiziz ✅


uahope

Total in telafuzu nasil ya hic anlasilmiyor. Icmis kafasi kiyak galiba telafuzu yapan hatun ;)


yasin.coo

Anlaşılıyor.


kolumolu

bu cümlede in kullanmasak nasıl olur


AhmetSelcuk1989

''Biz sekiz toplamız'' Çokta emin değilim...


Kinevart

total'in telafuzunda sıkıntı var toutıl şeklinde okunması gerekirken torıl gibi söylüyor.


Ylmaz787892

1-Biz toplam sekiz kişiyiz 2-Toplam sekiz kişiyiz 3-Toplamda sekiz kişiyiz 4-Biz toplamda sekiz kişiyiz... hepsi de aynı anlama gelir, kelime kelime çevirmeye çalışmayın önemli olan anlamdır.


ZeynepYldr6

Bizim toplamımız sekiz dedim kabul etmedi ama mantıken cümle böyle tam türkçe hali kişi kelimesi yok sonuçta cümlede


KaanBostan

Toplam sekiziz yazdım kabul etti


serdar_klnc

Kişiyi nere koydular


ahide817745

Söylediğim şeyi düzgünce algılamıyo ki


mucellakiyar

Benim cevabım da aynı anlama geliyor


alicomerrt1

Biz toplamda Sekiziz :)


Lale188

keşke britanya telaffuzu olsa,daha kibar ve net oluyor.


EmreBakar1

Benim m cvp dogru aynısını yazim neden kabul etmiyor


Huriye728641

Ses tonu hiç anlaşılır değil

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.