1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We are eight in total."

"We are eight in total."

Çeviri:Biz toplamda sekiz kişiyiz.

March 3, 2014

25 Yorum


mehmetagca

We are eight Person in total olmasi gerekmezmiydi, 8 kisiyiz derken karsilayan bir kelime yok

October 15, 2015

-O_K-

Yaş gibi bazen bu kelimeler de söylenmeyebiliyor. Mesela "I'm thirty." gibi

July 1, 2016

GokhanAydin

Toplamda biz sekiz kişiyiz yazdım. Cümledeki biz kısmını kabul etmedi programda bir hata var

July 8, 2015

serdaro81

total'a turtle diyo!!!

October 2, 2015

Murat478789

Raporladım !!

September 3, 2015

ferdi48130

Sekiz kişiyiz yazdım olmadı rapor ettim çünkü toplamda dememize gerek yok biz dememizede gerek yok (yiz) hem gizli özne hemde toplamdaki kesin sonucu net bir şekilde veriyor. Tamam lan yazmaya üşendim sekiz kişiyiz yazdım şu derdimi anlatmak için yazdıklarıma bak viyyy :)

December 17, 2015

Tahaozr

Kişi nerden geliyo

December 1, 2016

murat.tiry

Turtle anladım ben de : )))

October 31, 2015

HilalNur404

Arkadaşlar total'ın telaffuzunda sıkıntı yok. Amerikan ingilizcesinde bazen "t" harfi "d" olarak söylenir. Youtubede "etkili pratik ingilizce" diye bir hesap var. Oradaki videolar telaffuzunuz için faydalı olacaktır :)

August 21, 2016

uahope

Total in telafuzu nasil ya hic anlasilmiyor. Icmis kafasi kiyak galiba telafuzu yapan hatun ;)

February 9, 2015

yasin.coo

Anlaşılıyor.

June 10, 2015

demir_suvari

Kişi nerde yazıyor? Doğru yaptımda eksik sanki

March 15, 2015

serdaro81

Aslında bunun en doğru çevrilişi "biz toplamda sekiziz" oluyor ama "biz toplamda sekiz kişiyiz" de eş anlamlı

October 2, 2015

Sokrates60

Dogrusunu yazdim. Baktim 'kisi' yok silip bizim toplamimiz sekizdir yazdim onu da kabul etmedi.

August 2, 2015

kolumolu

bu cümlede in kullanmasak nasıl olur

December 20, 2015

AhmetSelcuk1989

''Biz sekiz toplamız'' Çokta emin değilim...

July 26, 2016

Kinevart

total'in telafuzunda sıkıntı var toutıl şeklinde okunması gerekirken torıl gibi söylüyor.

February 13, 2016

Ylmaz787892

1-Biz toplam sekiz kişiyiz 2-Toplam sekiz kişiyiz 3-Toplamda sekiz kişiyiz 4-Biz toplamda sekiz kişiyiz... hepsi de aynı anlama gelir, kelime kelime çevirmeye çalışmayın önemli olan anlamdır.

December 19, 2016

ZeynepYldr6

Bizim toplamımız sekiz dedim kabul etmedi ama mantıken cümle böyle tam türkçe hali kişi kelimesi yok sonuçta cümlede

February 21, 2017

KaanBostan

Toplam sekiziz yazdım kabul etti

March 31, 2017

serdar_klnc

Kişiyi nere koydular

September 6, 2017

ahide817745

Söylediğim şeyi düzgünce algılamıyo ki

February 14, 2018

mucellakiyar

Benim cevabım da aynı anlama geliyor

July 16, 2018

HoLyPlayeR1

Biz toplamda Sekiziz :)

April 5, 2019

Lale188

keşke britanya telaffuzu olsa,daha kibar ve net oluyor.

September 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.