"Her shirt is purple."

Fordítás:Az inge lila.

March 3, 2014

15 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Lord_Raven

Azt elfogadja hogy "az ő blúza bíbor" (ugye a női ing az blúz... ) :-)

January 6, 2015

Akelon1974

Lila ingje van "az miért nem jó?

June 23, 2015

methosraven87

Mert az "She has a purple shirt." lenne.

August 28, 2015

david.gorgenyi

A "felső" szerintetek jo?

July 8, 2015

TheRedball

Nem. A shirt= ing

January 24, 2016

Gtimi72

A inge lila az nem jó fordítás

March 1, 2015

Larus8

Miért ne lenne jó??

February 20, 2016

vasvariistvan

Az A miatt.

May 4, 2018

Jutka2000

"A lány inge lila." pontosabb fordítás lenne véleményem szerint.

March 27, 2015

methosraven87

Nem, mert attól, hogy "she" és tudod, hogy lányról/nőről van szó, attól még az "ő"-t jelent.

August 28, 2015

Jutka2000

Ez igaz, viszont az itt szereplő, szövegösszefüggés nélküli mondatokból nem derül ki, hogy milyen nemű a tulajdonos és felettébb frusztráló, ha te történetesen hímneműre gondolsz, e szerint írod ide a választ és a program nem fogadja el . Én továbbra is javasolnám, hogy az ilyen E/3-as mondatoknál zárójelben jelezzék, milyen nemű alanyra gondoltak, vagy fogadják el mindet.

Még egy megjegyzés: ha egy angol könyv fordításánál csak "ő"-vel jelölnék a fordítók az E/3-as alanyokat, pláne, ha ki sem tennék (ahogy a magyar nyelvben az szokásos), akkor pár oldal után fogalmad sem lenne, kiről van szó. Pl: "Már három napja nem látta, amikor rátalált." Kicsoda? Kire? Kit? A fiú a lányra, a lány a fiúra? Esetleg a fiú egy szamárra, vagy a lány a kutyájára? (it)

Ezt vajon úgy kellene fordítanunk, hogy "Ő nem látta őt"?

May 22, 2017

Flra780510

Ja csak azt tudjuk hogy milyen nemű.

August 23, 2017

OMG.WTF

De nem igy szoktak forditani

May 9, 2015

DvidKolbe

purple guy

February 9, 2017

GyorgyneMi1

Erthetetlen az angol kiejtes, foleg a hasonlo szavaknal. Kezdo vagyok!!

August 22, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.