"The women eat bread."

Traducere:Femeile mănâncă pâine.

acum 4 ani

20 de comentarii


vali1493

Cu un rasp in urma la man / men trebuia sa va dati seama ca o sa fie o ''capcana '' este diferenta de "e" si "a"

acum 4 ani

Cati475791

O sa fiu mai atenta

cu 5 luni în urmă

rahelabuy

Exact,...... deci sa înțeleg că atunci cand folosim :an , il folosim pentru o consoana si pentru :a, o vocala ! Nu?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Citește și articolul de pe forum aici.
E invers, dacă pronunția cuvântului de după articol (fie el adjectiv sau direct substantivul) începe cu o vocală folosim ”an”, iar dacă e consoană folosim ”a”. (Ideea este să nu există două vocale, cea de la cuvânt și ”a”-ul, una după alta pentru că pronunția ar fi mai greoaie, de aceea s-a adăugat ”an”-ul.)

  • an orange, a fresh orange (”o” este vocală, dar ”f” este consoană)
  • a lemon, an interesting lemon (”l” este consoană, dar ”i” este vocală)
acum 4 ani

Cati475791

Este corect

cu 5 luni în urmă

Flory696794

Da

acum 2 ani

tatugabrie3

Invers

cu 6 luni în urmă

Cati475791

Am memorat

cu 5 luni în urmă

LuciaCioco

Nu , greșit. An folisim cand cuv. care vine dupa el începe cu o vocala. Ex. An elephant. An apple . Iar a folodim cand urmatorul cuv. incepe cu o consoana. Ex. A flower . A cat. A box .

cu 1 lună în urmă

MinaJigau1

Mie nu mi merge microfonul

acum 3 ani

GabrielDum14

Nu prea se intelege corect la woman si women.

cu 2 luni în urmă

munteanu316021

Cum se citeste corect ,,w"

acum 2 ani

Cati475791

Duble iuu

cu 5 luni în urmă

ioAnaioana564917

Femeile mananca

acum 2 ani

biancagabr491252

Ajutor cine imi spune cum se zice la " the women eat bread" ? Ajutor

acum 2 ani

AdamAntoni1

Nicieu nu stiu :(

acum 2 ani

Delia137766

Ma enerveaza am aparat dentar si nu pot sa il spun pe "eat,,

acum 2 ani

Doina.5

Bread nu mi se primesye sa rostesc corect

acum 2 ani

cerasela979838

Ok

acum 1 an

IONUT321753

De ce nu e corect???

cu 6 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.