1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The women eat bread."

"The women eat bread."

Traducere:Femeile mănâncă pâine.

March 3, 2014

23 de comentarii


vali1493

Cu un rasp in urma la man / men trebuia sa va dati seama ca o sa fie o ''capcana '' este diferenta de "e" si "a"


Cati475791

O sa fiu mai atenta


rahelabuy

Exact,...... deci sa înțeleg că atunci cand folosim :an , il folosim pentru o consoana si pentru :a, o vocala ! Nu?


fantomitzah

Citește și articolul de pe forum aici.
E invers, dacă pronunția cuvântului de după articol (fie el adjectiv sau direct substantivul) începe cu o vocală folosim ”an”, iar dacă e consoană folosim ”a”. (Ideea este să nu există două vocale, cea de la cuvânt și ”a”-ul, una după alta pentru că pronunția ar fi mai greoaie, de aceea s-a adăugat ”an”-ul.)

  • an orange, a fresh orange (”o” este vocală, dar ”f” este consoană)
  • a lemon, an interesting lemon (”l” este consoană, dar ”i” este vocală)

LuciaCioco

Nu , greșit. An folisim cand cuv. care vine dupa el începe cu o vocala. Ex. An elephant. An apple . Iar a folodim cand urmatorul cuv. incepe cu o consoana. Ex. A flower . A cat. A box .


MinaJigau1

Mie nu mi merge microfonul


GabrielDum14

Nu prea se intelege corect la woman si women.


munteanu316021

Cum se citeste corect ,,w"


biancagabr491252

Ajutor cine imi spune cum se zice la " the women eat bread" ? Ajutor


Delia137766

Ma enerveaza am aparat dentar si nu pot sa il spun pe "eat,,


Doina.5

Bread nu mi se primesye sa rostesc corect


IONUT321753

De ce nu e corect???


Amelia521375

Nici nu am reusit sa spun pana la capat si mia spus ca este incorect


Amelia521375

Nici nu am spus propozitia pana la urma si a spus ca e incorect

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.