"The men read the newspaper."

Traducere:Bărbații citesc ziarul.

March 3, 2014

7 comentarii


Delfina53456

Mie nu imi recunoaste vocea si zice ca nu spun corect...ce sa fac?

May 18, 2014

DenisaSMD

Trebuie sa vorbesti clar, si tare....

August 30, 2014

Mariucamea

Sa îl respingi

March 16, 2019

bobo.iacob

Cum faci sa intelegi diferenta in pronunta intre man si men? Booh

April 17, 2014

fantomitzah

Ca sa fii sigur ca nu gresesti traducerea, cel mai bine ar fi sa te concentrezi pe verb.
- Daca auzi un s la final, adica reads e clar ca e vorba de persoana a 3-a singular, deci subiectul va fi tot la singular man.
- Daca nu auzi niciun s, ci doar read, atunci e vorba de persoana a 3-a plural, deci subiectul va fi la plural men.

Citiți și aici despre diferența de pronunție.

April 17, 2014

Mariucamea

Izi

March 16, 2019

Mariucamea

Super jocul izi

March 16, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.