1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The men read the newspaper."

"The men read the newspaper."

Traducere:Bărbații citesc ziarul.

March 3, 2014

17 comentarii


Delfina53456

Mie nu imi recunoaste vocea si zice ca nu spun corect...ce sa fac?


DenisaSMD

Trebuie sa vorbesti clar, si tare....


l.a.r.y.s

Să iți pui aparat dentar si iti schimbi vocea


Mariucamea

Sa îl respingi


bobo.iacob

Cum faci sa intelegi diferenta in pronunta intre man si men? Booh


fantomitzah

Ca sa fii sigur ca nu gresesti traducerea, cel mai bine ar fi sa te concentrezi pe verb.
- Daca auzi un s la final, adica reads e clar ca e vorba de persoana a 3-a singular, deci subiectul va fi tot la singular man.
- Daca nu auzi niciun s, ci doar read, atunci e vorba de persoana a 3-a plural, deci subiectul va fi la plural men.

Citiți și aici despre diferența de pronunție.


Simona41690

Aici e clar, pentru că e vorba doar despre "the men". Dar când o pun pe-aia cu "the man and the boy read" trebuie să intuiești că vir să fie cumva 'simetric' - deci "the man and the boy read" similar cu "the men and the boys read". Ca să nu mai spunem ca ei pronunță "red" în loc de "rid" ca pentru trecut...


Narcis1636

Nu stiu ca si la mine e incorect


CorneliuBi2

Man-mean, Men-men, dar doulingo citeodata pronunta exprex greșit ca sa te duca in eroare. E un joc, de cuvinte, si nu poti cere mai multa performanta, pentru ca nu vrea


mihaigrigo781942

Dupa cum pronunta ei nu intelegi exact cand spun ,,man ,,sau ,,men,, la fel si cu ,,woman,, sau,, women, ,


Maria482218

Am răspuns corect!!


Maria482218

Si răspunsul e pe culoarea rosie


zainea02

I want learn English at voice please dualingo !!!!!


CorneliuBi2

Duolingo de ❤❤❤❤, pronunta aiurea, ca sa inteleg gresit. Te chinuie


CorneliuBi2

Ce sa inteleg daca pronunta gresit de trei ori la rind, cu toate observatiile. The man reads the newspaper, si zice ca nu The men read the newspaper, Doulingo tine mortiș sa ne înebuneasca.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.