1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The men read the newspaper."

"The men read the newspaper."

Traducere:Bărbații citesc ziarul.

March 3, 2014

10 comentarii


Delfina53456

Mie nu imi recunoaste vocea si zice ca nu spun corect...ce sa fac?


DenisaSMD

Trebuie sa vorbesti clar, si tare....


Mariucamea

Sa îl respingi


larisamari16

Să iți pui aparat dentar si iti schimbi vocea


bobo.iacob

Cum faci sa intelegi diferenta in pronunta intre man si men? Booh


fantomitzah

Ca sa fii sigur ca nu gresesti traducerea, cel mai bine ar fi sa te concentrezi pe verb.
- Daca auzi un s la final, adica reads e clar ca e vorba de persoana a 3-a singular, deci subiectul va fi tot la singular man.
- Daca nu auzi niciun s, ci doar read, atunci e vorba de persoana a 3-a plural, deci subiectul va fi la plural men.

Citiți și aici despre diferența de pronunție.


Maria482218

Am răspuns corect!!


Maria482218

Si răspunsul e pe culoarea rosie

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.