"Twelve points go to Italy."

Translation:Δώδεκα πόντοι πηγαίνουν στην Ιταλία.

February 3, 2017

7 Comments


Snommelp

That's not sports, that's music! :-P

February 3, 2017

MattHaythem

Πενήντα πόντοι πηγαίνουν στο Γκρύφιντορ!!

November 8, 2017

Royal_Gala

Αποκλείεται, το δωδεκάρι πάει στην Κύπρο ;-)

July 18, 2018

Meowe3

I didn't know Eurovision was a sport

June 15, 2018

bajewy

Δώδεκα Πόντιοι πηγαίνουν στην Ιταλία να δουν τον ΜΠΑΟΚ!!! ΌΛΕ ΌΛΕ ΌΛΕ!!!

August 23, 2018

Jon345104

Πόντοι και πόντους when do you use each

November 26, 2018

G.Georgopoulos

Nominative and accusative case, respectively.

November 26, 2018
Learn Greek in just 5 minutes a day. For free.