1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er ist mein."

"Er ist mein."

Çeviri:O benim.

February 3, 2017

8 Yorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    Yani "mein", İngilizcedeki hem "my"a hem de "mine"a mı karşılık geliyor?

    November 28, 2017

Lingosia

    ben de aynısını düşündüm bilen biri cevaplarsa memnun olurum

    November 13, 2018

AlperSam

    'bu benim' de olmaz mı

    February 3, 2017

SabineBergmann1

    Hayir, bu benim = dies ist mein veya das ist mein

    June 13, 2017

orhunterzioglu

    Burda kastedilen şey nedir? Örneğin cinsiyeti erkek olan bir hayvanın bize ait olması? Ama o zaman sanırım hayvanın türünü yazar (örn. Katze) ve artikelini yapıştırırdık. Aksi takdirde kölelik vs. aklıma geliyor ama bu da modern toplumlarda kabul gören bir durum değil. Anlamadım burdaki cümleden kastı... Aydınlatırsanız müteşekkir olurum

    July 15, 2017

Yamur626322

    Hani iki kız bi çocuk icin kavga ederler, sonra bi kiz digerine " o benim " der ya . İste ondan .

    April 27, 2018

Ozlempmk

    Günlük kullanabileceğimiz cümlelere örnekler veriyor. Birisi şarj aletinizi alirken 'o benim' demek örneğin. Eşyaların da cinsiyeti olduğu için er/sie/es mein olarak kullanılabilir. Bi kac köpek arasından kendi köpeğiniz göstererek de o benim diyebilirsiniz. Amac günlük kullanilan cümlelere örnekler sunmak.

    July 6, 2019

hilmi769496

    O benim adamım

    October 14, 2017
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.