"Ich träume."

Çeviri:Ben rüya görürüm.

February 3, 2017

5 Yorum
Tartışma kilitli.


ardorados

"hayal ediyorum" daha mantıklı olmaz mı? sonuçta uyurken nasıl rüya görüyorum diyebilirsin ki.


humetin

Düş görürüm ( Kabul edilmiyor !!!)


humetin

„träumen“: intransitives Verb : rüya/düş görmek

„träumen“: transitives Verb :rüyasında görmek, hayal etmek, rüyasını görmek

https://de.langenscheidt.com/deutsch-tuerkisch/traeumen#tr%C3%A4umen

Synonyme für "träumen" fantasieren, hoffen, wünschen, erträumen


amathist6

Hayal ediyorum ve rüyayı nasıö ayırt edeceğiz ikisi de aynı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.