1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The girls and the boys eat."

"The girls and the boys eat."

Fordítás:A lányok és a fiúk esznek.

March 3, 2014

23 hozzászólás


emilpal

A fiúk és a lányok esznek. szerintem ugyanúgy elfogadható lenne!


Timi914860

Nem,mert akkor fenn áll a veszély,hogy úgy tudja,hogy a girls a fiúk és a boys a lányok éppen ezért kell ugyan abban a sorrendben írni


VillamTibi

Véletlenül elírtam, és megcseréltem a kettőt, úgyhogy nem fogadta el...


valamibogi

Igaz, de a mondatba a lányok vannak elöbb


kotloos

Miért akkora gond A lányok és fiúk esznek???? egy a hiány már nem teszi elfogadhatóvá a választ.....


kicsitunderke

Az indokolja, hogy a mondatban két határozott névelő van. "The girls..." és "the boys.." Ezt nem lehet máshogy fordítani csak "A lányok" és " .. a fúk"-ként.


SzilviaBod1

Egyes szám harmadik személyben kap az ige "s" végződést. Akkor ha Ő eszik nem pedig Ők!


NoncsaBrigi12

Lányok helyett leányokat írtam. Nem mindegy ?


Sz_Anna9

Jo istenem ezt ertettem!!


abiguth

Hat ez van ha nem olvasom el a feladatot :(


KucseraMih

A lånyok ės a fiuk esznek.


Dani106355

ANALFABÉTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:}]


GborGuzmic

Ja amugy ha isznak helyet azt irtad hogy esznek nem is gond amugy nem akarok senkit megbántani


Atens1

Azt, hogy "a fiúk és a lányok esznek" ezt nem fogadja el :D ez igazán szőrszál hasogatás..... na mindegy.


VghBenedek3

nekem sem fogadta el! :(


Szaniboy

A lányok és a fiúk esznek...ezt írtam s nem fogadta el az "esznek" szóba belekötött!!! Miért???


MesterGp

Girls, boys, woman and man! Not too diversified! Too boring!


MartosBogi

I, you, we, you, they eat = én eszem, te eszel, mi eszünk, ti esztek, ők esznek. He/she/it eats = ő/az eszik The girls and the boys (többes szám 3. személy, mert többen vannak) eat. Ha a lányok vannak a mondat elején, nem cserélheted meg, mert pontosan kéri a fordítást. Ha megcseréled a gép, jogosan, azt hiszi rosszul tanultad meg a szó jelentését. A magyarban elég laza a szórend, de erre jó ha figyelünk.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.