"Heisapersonoffaith."

Fordítás:Ő hívő.

4 éve

15 hozzászólás


peretamas

"Ő egy vallásos ember." Túl szabadon fordítottam? :S

3 éve

Rka847421

"Ő a hit embere"....wrong.

1 éve

Jay-66
Jay-66

A vallasos ember a kulsosegeket tartja fontosnak. Egy hivot sert levallasosozni! :-)

5 hónapja

aptg.gabi

Elfogadja-2019.01.03.

2 hete

zsszami
zsszami

"ő egy hívő ember" nem magyarosabb, vagy nem jó nyelvtanilag?

4 éve

gsziszi

Nem religous, hanme hite van. Az nem jelenti, hogy vallásosan hívő

4 éve

Garfield96

A faith bizalmat is jelent.

4 éve

Dzsilda
Dzsilda

én hasonlót írtam "ő egy hívő" és javasoltam hogy vegyék fel a megoldások közé

4 éve

malackutya

Ő hívő. ez van megadva helyes valasznak. Akkor mitol olyan fontos neked felvetetni egy majdnem ugyanolyan valaszt, csak kicsit rosszabbat?

1 éve

jcsabax
jcsabax

Talán mert gondol a többiekre, akik beírják, mint szerintük jó válasz, de nem fogadja el nekik (pedig valóban jó válasz).

8 hónapja

tabo3

Miért "a" hit embere?

Nem határozatlan névelőként kéne fordítani?

4 éve

gsziszi

nem

4 éve

marci599

hívő .................

2 éve

Jay-66
Jay-66

Csak annyit irtam, hogy "hivo", es elfogadta! Ugyes!

5 hónapja

ficula43

a "hívő" mifelénk egyfajta vallásnak számít.

2 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.