1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "These weapons are legal."

"These weapons are legal."

Çeviri:Bu silahlar yasal.

March 3, 2014

6 Yorum


Nizamettin3

'... hukukidir' de doğru kabul edilmelidir


[aktif olmayan kullanıcı]

    yasaya uygun da kabul edilmeli


Deniz950750

    Bu silahlar kanuni de olur


AliAltan7

    kanuni kelimesi de doğru olması lazım. Yasal kelimesinin eş anlamlısı sonuçta.


Voltoma

    Yasal yerine kanuni yazdım kabul edilmedi. Düzeltin


Baha972385

    Bu silahlar kanuni demek farklı olmasa gerek

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.